موفقیت بین المللی برنامه کشف استعداهای موسیقی کلاسیک مجارستان

موفقیت بین المللی برنامه کشف استعداهای موسیقی کلاسیک مجارستان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

برنامه کشف استعداهای موسیقی کلاسیک مجارستان، مورد توجه بین المللی قرار گرفته است. «ویرچیوسوس» (Virtuosos) یکی محبوترین برنامه های تلویزیون مجارستان،

آگهی

برنامه کشف استعداهای موسیقی کلاسیک مجارستان، مورد توجه بین المللی قرار گرفته است. «ویرچیوسوس» (Virtuosos) یکی محبوترین برنامه های تلویزیون مجارستان، زمینه کشف و حمایت از استعدادهای جوان موسیقی کلاسیک را نه تنها در مجارستان بلکه از این به بعد در کشورهای دیگر نیز فراهم می کند.

در یک نشست مهم کارشناسان برنامه های تلویزیونی که این هفته در شهر کن فرانسه برگزار می شود آخرین مراحل توافق تهیه کننده برنامه با ناشران بین المللی آن انجام می شود. ماریان پلر، تهیه کننده برنامه «ویرچیوسوس» می گوید: «من همیشه آروز می کردم در بازار بین المللی موقعیتی پیدا کنیم. مراحل تهیه و پشت صحنه ما خیلی مهم است، ما به جای آفریدن استعداد، آنها را کشف می کنیم. از داشتن این برنامه در کشورمان افتخار می کنیم و آماده برداشتن گام بزرگ بعدی هستیم.»

دیک کلارک پروداکشنز،(Dick Clark Productions) شرکت بزرگ تولید و نشر برنامه های هنری و شوهای تلویزیونی در پیشرفت این پروژه مشارکت داشته است. این شرکت آمریکایی که از دست اندرکاران برگزاری گلدن گلوب و جایزه موسیقی آمریکا است می گوید برنامه «ویرچیوسوس» با ارزش و سرگرم کننده است. مسئول بازاریابی بین المللی شرکت (DCP) گفت: «این شو تلویزیون شاد و زنده است. به نظر ما کانال ها برای جلب مخاطبان از نسل های مختلف، باید دنبال چنین برنامه های خوب و سرگرم کننده باشند.»

میهالی در ۱۱ سالگی برنده سال ۲۰۱۴ این رقابت ها شد. او نه تنها از موفقیت خود بلکه از تاثیر این برنامه در تشویق کودکان و نوجوانان به موسیقی کلاسیک خوشحال است. موسیقی دان های معروف کلاسیک از جمله پلاسیدو دو مینگو (Plácido Domingo) از این برنامه استقبال کردند. موسیقی دان و خواننده اپرای اسپانیایی با شرکت در یکی از این برنامه ها در بوداپست گفت مایل به اجرای کنسرت مشترک با آنها است.

پخش سری دوم این برنامه در همین ماه در مجارستان شروع می شود. ناشران آمریکایی گفته اند «ویرچیوسوس» بزودی در ژاپن و چین، دو کشوری که گرایش به موسیقی کلاسیک در آنها اوج گرفته است پخش خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟