«عشق مقدس» معرفی فیلم تازه ای از سینمای فرانسه

«عشق مقدس» معرفی فیلم تازه ای از سینمای فرانسه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

برنامه این هفته سینمای دیگر به فیلم فرانسوی «عشق مقدس» (Saint Amour) اختصاص دارد. «عشق مقدس» یک فیلم جاده ای است که داستان آن درباره عشق بین پدر و

آگهی

برنامه این هفته سینمای دیگر به فیلم فرانسوی «عشق مقدس» (Saint Amour) اختصاص دارد. «عشق مقدس» یک فیلم جاده ای است که داستان آن درباره عشق بین پدر و پسر، و عشق به معنای کلی آن است. برونو، شخصیت فیلم کشاورزی است که تنها تفریح او گذراندن یک هفته در نمایشگاه کشاورزی پاریس است. برونو در نمایشگاه با بازدید از غرفه ها ی مختلف، از مسیر تاکستان ها و شراب سازی های معروف فرانسه عبور می کند. این سفر مجازی برای برونوی الکلی بدون اینکه پا را از نمایشگاه بیرون گذاشته باشد، در واقع سرپوشی بر تنهایی عمیق او است.

پدر برونو همسفر او شده و به نمایشگاه آمده است. اما برای نجات او از الکل، تصمیم می گیرد پسرش را به سفری واقعی ببرد. این سفری به جاده شراب معروف در فرانسه است که با آشنایی با یک راننده تاکسی شروع می شود. در طی سفر ناجی به دام می افتد.

«عشق مقدس» به کارگردانی گوستاو د کروان (Gustave de Kerven ) و بونوآ دلفن (Benoît Delépine) ، از بازی ژار پاردیو در نقش پدر و بونوآ پول ورد بهره می برد. شخصیت ژرار پاردیو تصویر کاریکاتور خود بازیگر ولی شوخ و سرزنده است. نتیجه کار، فیلمی سرخوش و سرگرم کننده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فستیوال فیلم برلین: متلک انداختن ژرار دوپاردیو به جرج کلونی

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد