با تازه های مد زنانه و مردانه از برلین تا پاریس

با تازه های مد زنانه و مردانه از برلین تا پاریس
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در هفته مد برلین و پاریس مجموعه های پاییز و زمستان سال آینده عرضه شدند. سرمایه منهای صفر برلین، مانع حضور طرفداران مد در یکی از مهمترین رویدادهای

آگهی

در هفته مد برلین و پاریس مجموعه های پاییز و زمستان سال آینده عرضه شدند. سرمایه منهای صفر برلین، مانع حضور طرفداران مد در یکی از مهمترین رویدادهای دوسالانه پوشاک در پایتخت آلمان نشد. مجموعه های پاییز و زمستان ۱۰۶- ۲۰۱۷ برندهای اصلی آلمانی و بین المللی در هفته مد برلین از گرایش های جهانی الهام گرفته اند.

مجموعه لنا هوشک، طراح اتریشی با نام «بریتانیای بزرگ» عرضه شد. طراح با کاربرد چهارخانه های معروف پشمی و طرح گل رز مجموعه ای با وقار و بسیار زنانه آفریده است.
برند «ساداک» (SADAK) متعلق به طراح صرب تبار با مجموعه ای از طرح ها و رنگ های مختلف که از فرهنگ شهری و ایده های ورزشی الهام گرفته به صحنه نمایش آمد. ساشا کواچویچ طراح صرب، در مدرسه مد برلین و آکادمی هنر بلگراد درس خوانده است.

مجموعه پاییز و زمستان آینده برند آلمانی مارک کین، با طراحی کارین ویت، ساخته شده از پارچه های نرم و لطیف و نام آن «کارهای مخملی» است. در حالیکه رنگ های اصلی این مجموعه خنثی و طبیعی هستند اما از رگه هایی از طرح های گلدار و قرمز تند خالی نمانده است.

هفته مد در پایتخت پاریس

در نمایش رف سیمون کت و شلواره اندازه های اغراق شده و بزرگ دارند. مجموعه خیره کننده این طراح بلژیکی ترکیبی از نوستالژی و مدرنیت است. به گفته منتقدان کارهای این طراح ۴۸ ساله همیشه عنصری شخصی را در خود نهفته دارد. این بار نوستالژی مدرسه و دوران نوجوانی مضمون کلکسیون رف سیمون است.

ایسی میاکی، طراح ژاپنی کلکسیون مردانه زمستان – پاییز سال آینده اش را در «پله د توکیو» پاریس نشان داد. با استفاده از ماسه و درختچه، او این نمایش را در پس زمینه فضای علفزارهای مغولستان آفریده است تا بر جلوه کلکسیون تازه این برند تاکید کند. انواع لباس های بافتنی در طراحی های آبستره و هندسی در رنگ های آبی خاکستری و نارنجی دیده می شوند. کت های حجمی و تمام قد و همچنین پلیورهای قرمز و فیروزه ای از مواد اولیه اصلی که ترکیب موی اسب و پشم است تهیه شده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟