«جزیره آسمان تاریک»، آلبوم جدید انیا، خواننده ایرلندی

«جزیره آسمان تاریک»، آلبوم جدید انیا، خواننده ایرلندی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

آخرین آلبوم انیا، خواننده ایرلندی به نام «جزیره آسمان تاریک» (Dark Sky Island) همزمان با البوم ۲۵ “ادل” منتشر شد و به همین دلیل چندان مورد توجه قرار

آگهی

آخرین آلبوم انیا، خواننده ایرلندی به نام «جزیره آسمان تاریک» (Dark Sky Island) همزمان با البوم ۲۵ “ادل” منتشر شد و به همین دلیل چندان مورد توجه قرار نگرفت اما منتقدان دنیای موسیقی به خوبی از این آلبوم استقبال کردند.

آلبوم «جزیره آسمان تاریک» که از آسمان شبانه جزیره سارک الهام گرفته است در بریتانیا رتبه چهارم را بدست آورد. آلبوم قبلی انیا در ایالات متحده هشتم شده بود و در میان ده آلبوم برگزیده سیزده کشور دیگر بود.

انیا می گوید که مضمون سفر یکی از درونمایه مایه های این آلبوم است و ادامه می دهد: «همزمان با مسافرت به جزیره سارک مضمون سفر در ذهنم شکل گرفته بود، سفری با مردم در فضای این جزیره. سفری واقعی در پژواک و باران. سفری پر شور و پر احساس به خانه. تمام این مضامین در این آلبوم جدید پرورانده شد.»

کارهنری انیا از سالهای ۱۹۸۰ با گروه سلت خانواده اش شروع شد و تک ترانه «رود اورینوکو» (Orinoco Flow) از آلبوم دومش او را به شهرت جهانی رساند.

علیرغم محبوبیت انیا، تنها حدود۸۰ میلیون نسخه از آلبوم هایش در سه دهه گذشته به فروش رسیده است. انیا می گوید:«دوباره به عقب بر می گردیم. زمانی که ترانه «رود اورینوکو» منتشر شد، آن موقع کسی نمی دانست من که هستم. عده ای می پرسیدند، خواننده این البوم یک گروه موسیقی است؟ خواننده تنها است؟ این سؤالها نشان می داد اصلاً مرا نمی شناسند. از ترانه لذت می بردند. من به عنوان یک خواننده از اینکه از موسیقی من استقبال شده خوشحال بودم.»

آلبوم جدید انیا اولین البوم وی در طی هفت سال است. خواننده فلکلور ایرلندی می گوید که به احتمال زیاد امسال مجموعه کنسرت هایی برگزار می کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟