ستاره های هالیوود در بزرگداشت قربانیان حملات مرگبار پاریس

ستاره های هالیوود در بزرگداشت قربانیان حملات مرگبار پاریس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

به رغم لبخند و زرق وبرق متداول، تاثر ناشی از حمله های مرگبار پاریس بر مراسم اهدای جایزه هیات امنای آکادمی اسکار که روز شنبه در هالیوود برگزار شد

آگهی

به رغم لبخند و زرق وبرق متداول، تاثر ناشی از حمله های مرگبار پاریس بر مراسم اهدای جایزه هیات امنای آکادمی اسکار که روز شنبه در هالیوود برگزار شد سنگینی می کرد.

اسپایک لی، کارگردان معروف آمریکایی با اشاره به این حمله ها گفت: «یک موضوع جهانی است. راه حلی برای آن ندارم از صمیم قلب با قربانیان و خانواده آنها همدردی می کنم.» دنی بویل، کارگردان سرشناس انگلیسی معتقد است: «این، حمله به همگرایی و اتحاد جامعه است. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که به ارزش هایی که به آن معتقدیم، همدردی و همزیستی و آزادی تکیه کنیم.»

مارک روفالو، کارگردان آمریکایی در این زمنیه گفت:«این وضعیت یادآور دوره بعد از یازده سپتامبر است. امیدوارم این بار درست عمل کنیم. به جای رقص تک نفره کابوی که همیشه انفرادی وارد صحنه می شویم، امیدوارم با هوشمندی و اتحاد، عمل کنیم. و تنها به دنبال راه حل های نظامی و خشن نباشیم.»

پیتر فوندا، بازیگر کهنه کار آمریکایی می گوید: «نمی دانم چه می توان کرد. عکس العمل غریزی من بمباران است، بی ۵۲ ها را بیاورید و آن آدمکش ها را نابود کنید. ولی در حقیقت نمی دانم. چون هنرپیشه ام نمی خواهم خودم را جدا کنم. من هستم. همه ما هستیم.»

پارتیشیا کلارکسون بازیگر آمریکایی در توضیح نظرش گفت: «مهمترین چیز این است که به زندگی ادامه بدهیم. این شب مهمی است. من بازیگرم و امشب مهم است. همه باید کارمان را انجام بدهیم. مردم پاریس باید به جلو حرکت کنند و به زندگی ادامه بدهند.» در همین حال ایان مک کلن، بازیگر بریتانیایی گفت: «تروریست ها می خواهند زندگی را مختل کنند و اگر بخواهیم با آن مقابله کنیم باید به زندگی خودمان مثل همیشه ادامه بدهیم.»

سارا گاورون، کارگردان بریتانیایی فیلم سافروجت گفت: «تکان دهنده و هولناک است و بر ما و زندگیمان تاثیر می گذارد. با این حال موافقم باید به زندگی ادامه دهیم و نشان دهیم که مغلوب نشده ایم.» شریل بوون ایساک، رییس آکادمی در افتتاح مراسم با تجلیل از فرانسه گفت: «ارتباط ما با فرانسه دوستدار سینما عمیق است. موج تاثیرات فرانسه از آن سوی اقیانوس آتلانتیک از برادران لومیر و اولین فیلم سینمایی شروع شد و ادامه دارد. ما اینجا برای بزرگداشت تاریخمان و کسانیکه آنرا ساخته اند و همچنین در اندوه کسانیکه درگذشته اند جمع شده ایم.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟