مستند زندگی کریستیانو رونالدو اکران شد

مستند زندگی کریستیانو رونالدو اکران شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

از مستطیل سبز تا فرش قرمز یک گام بیشتر نیست؛ به شرط اینکه بهترین فوتبالیست سال باشید. کریستیانو رونالدو٬ دوشنبه شب به لندن آمده بود تا در نخستین

آگهی

از مستطیل سبز تا فرش قرمز یک گام بیشتر نیست؛ به شرط اینکه بهترین فوتبالیست سال باشید. کریستیانو رونالدو٬ دوشنبه شب به لندن آمده بود تا در نخستین اکران فیلمی که زندگینامه او است حضور یابد.

دارنده سه توپ طلایی فیفا٬ این فیلم را به هوادارانش تقدیم کرد و گفت: «آنهایی که مرا می شناسند از دیدن این فیلم شگفت زده نخواهند شد. باری٬ مایلم همانطور که پیش تر گفته ام این فیلم را به هوادارانم تقدیم کنم. آنها مستحق این هستند؛ آنهایی که در دوران خوب و بد از من حمایت کرده اند.»

این مستند شامل تصاویری نایاب از کودکی رونالدو و شروع دوران حرفه ای او و چندین مصاحبه با نزدیکان وی است.

آنتونی ونکه٬ کارگردان این فیلم می گوید: «روش زندگی او برایم خیلی جالب بود؛ رابطه نزدیک و بسیار صمیمی که با خانواده دارد. تمرکز شگفت انگیزش بر فوتبال که با جان و دل به آن می پردازد. برنامه دقیق کار و تمرین و استراحت٬ نه زیاده روی در جشن و مهمان٬ و به ویژه توانایی عجیبش در تحمل فشار کاری به راستی شگفت انگیز است.»

رقابت دیرینه رونالدو و مسی نیز بخش دیگری از این مستند را تشکیل می دهد که از امروز بر پرده بسیاری از سینماهای اروپا اکران شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد