انتشار ترانه سام اسمیت برای فیلم تازه جیمز باند

انتشار ترانه سام اسمیت برای فیلم تازه جیمز باند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سام اسمیت خواننده بریتانیایی، ترانه تازه ترین فیلم جمیز باند را منتشر کرد. «نوشته روی دیوار» ترانه متن بیست چهارمین فیلم جیمز باند، کار مشترک سام

آگهی

سام اسمیت خواننده بریتانیایی، ترانه تازه ترین فیلم جمیز باند را منتشر کرد. «نوشته روی دیوار» ترانه متن بیست چهارمین فیلم جیمز باند، کار مشترک سام اسمیت و همکار همیشگی او جیمی ناپز، یک ترانه قوی عاشقانه است.

خواننده جوان با تاکید براینکه جنبه عاشقانه ترانه بر جاسوسی پیشی گرفته می گوید: «می خواستم ترانه مملو از عشق باشد و بعد آن را با حال و هوای باند منطبق کنم. من ترانه های عاشقانه می نویسم و می خوانم و اینکاری است که در این ترانه کردم.»

چند روز پس از انتشار، منتقدان «نوشته روی دیوار» را با «اسکال فال» ترانه فیلم سال ۲۰۱۲ جیمز باند مقایسه کرده اند. «اسکال فال» به خوانندگی ادل، برنده جایزه گرمی و اسکار موسیقی متن فیلم شد.

اما برای این خواننده ۲۳ ساله خواندن برای فیلم جیمز باند یکی از مهمترین رویدادهای کار هنری او است. او می گوید: «خواندن موسیقی باند یکی از آن چیزهای مهم است. اما ترانه باند بعنوان یکی از ترانه های اولین آلبوم من چیز دیگری است. فکر می کنم زندگی من در دو سال گذشته را کاملا بیان می کند. اصلا انتظارش را نداشتم اما پیش آمدن این موقعیت همزمان با اولین آلبومم باعث افتخار من است. برای هر هنرمندی فروش و جوایز مهم هستند ولی مهمتر ماندگاری یک کار است. خصوصیت باند همان ماندگاری و همیشگی بودن آن است.»

ترانه «نوشته روی دیوار» سام اسمیت روز بیست و پنجم سپتامبر منتشر شد و «اسپکتر» تازه ترین فیلم جمیز باند با شرکت دانیل کریگ ۲۶ اکتبر همزمان در آمریکا و بریتانیا اکران می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کارگردان جیمز باند جدید مشخص شد

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل