فیلم «تالاب»؛ القای حس انزوا با تصاویر هوایی مسحورکننده

فیلم «تالاب»؛ القای حس انزوا با تصاویر هوایی مسحورکننده
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فیلم منتخب این هفته برای برنامه «سینمایی دیگر»، فیلم اسپانیایی «تالاب» (Marshland) است. نام این فیلم در زبان اسپانیایی لا ایسلا مینیما (La Isla

آگهی

فیلم منتخب این هفته برای برنامه «سینمایی دیگر»، فیلم اسپانیایی «تالاب» (Marshland) است. نام این فیلم در زبان اسپانیایی لا ایسلا مینیما (La Isla Mínima) است. این فیلم سیاه توسط آلبرتو رودریگز کارگردانی شده است و بسیاری از جوایز را در مراسم گویا، معادل اسپانیایی مراسم اسکار، دریافت کرد. این فیلم جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را در مراسم گویا به دست آورد.

داستان فیلم در اندلوس در دهه ۱۹۸۰ می گذرد. دو کارآگاه از مادرید به جنوب اسپانیا فرستاده می شوند تا درباره ناپدید شدن اسرارآمیز دو خواهر تحقیق کنند. آنها خیلی زود در می یابند که این پرونده با موارد مشابه دیگری در این منطقه در ارتباط است.

فیلمبرداری فوق العاده جزییات شوم بیابان اطراف تالاب اندلوس را در تابستانی با گرمای شدید نشان می دهد.

تصاویری هوایی و مسحورکننده از گستره رودخانه به القای حس انزوا موجود در این جامعه روستایی می پردازد.

کارگردان اسپانیا را از طریق دو شخصیت اصلی فیلم، کشوری نشان می دهد که همزمان به گذشته و آینده اش می نگرد: یکی از شخصیتها یک کارآگاه باسابقه با شیوه های دوران حکومت فرانکو و دیگری افسر پلیس جوانی است که مشتاق تغییر است.

فیلم تالاب درامی است که به شکلی عالی توسط آلبرتو رودریگز کارگردانی شده است و شما را تا آخرین پیچ و خم داستانش بر سر جایتان میخکوب خواهد کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد

ژان لوک گدار از بنیانگذاران موج نو سینمای فرانسه و جهان درگذشت