اکران تابستانی فیلم «هدیه»

اکران تابستانی فیلم «هدیه»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در فیلم «هدیه» سایمون و رابین یک زوج جوان هستند که به تازگی ازدواج کرده اند و زندگی آرام خود را پیش می برند اما یک روز ناگهان گوردو، یکی از آشنایان

آگهی

در فیلم «هدیه» سایمون و رابین یک زوج جوان هستند که به تازگی ازدواج کرده اند و زندگی آرام خود را پیش می برند اما یک روز ناگهان گوردو، یکی از آشنایان دوران دبیرستان سایمون آرامش زندگی آنها را بهم می ریزد. سایمون ابتدا گوردو را نمی شناسد اما بعد یک رشته برخوردهای ناخواسته و دریافت هدایای مشکل ساز از طرف او، راز هولناک سایمون پس از ۲۰ سال برملا می شود.

جوئل ادگرتون، هنرپیشه استرالیایی در این فیلم علاوه بر ایفای نقش گوردو به کارگردانی و فیلمنامه نویسی نیز پرداخته است.

او می گوید: «وقتی من در برابر دوربین بودم، برادرم که کارگردان است به عنوان یک مراقب آنجا بود. من یک هدیه عالی از ریدلی اسکات که یک سال و نیم پیش با او کار کرده بودم، دریافت کردم. من نامه ای از او گرفتم مبنی بر اینکه از هیچ کس توصیه ای نپذیرم.»

این فیلم دارای پیش زمینه هایی با موضوعات بخشش و فراموش کردن است. موضوع فیلم بر روی کسانی تمرکز می کند که توانایی بخشش ندارند. شخصیتی که ادگرتون نقش آن را ایفا می کند، نمی تواند کارهایی را که شخصیت باترمن ۲۵ سال پیش با او انجام داده فراموش کند.

ربکا هال می گوید که دوست دارد خودش را فردی در نظر بگیرد که هم می تواند ببخشد و هم فراموش کند، با این حال اعتراف می کند که این امر بسیار دشوار است. البته او معتقد است که این فیلم معنایی فراتر از این مفاهیم دارد.

ربکا هال می گوید: «این فیلم کمتر درباره تمایل به بخشش است و بیشتر حول این محور است که بخشش هنگامی آسانتر می شود که خطاکار مسئولیت خطایش را برعهده می گیرد. اگر کسی زمانی قلدر بوده هنوز هم قلدر است و این امر تنها به شکلی ظریف تر و پنهانی تر و مخفیانه تر خود را نشان می دهد.»

فیلم «هدیه» که در ژانر داستانی و رمزآمیز و به طور مشترک توسط آمریکا و استرالیا تهیه شده است، تابستان امسال در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا اکران می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد