رولینگ استونز از گذشته تا حال در نمایشگاهی در لندن

رولینگ استونز از گذشته تا حال در نمایشگاهی در لندن
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نمایشگاهی از پنجاه سال فعالیت گروه راک رولینگ استونز در لندن برگزار می شود. این اولین نمایشگاه مهم گروه راک محسوب می شود. آنها با اعلام این خبر

آگهی

نمایشگاهی از پنجاه سال فعالیت گروه راک رولینگ استونز در لندن برگزار می شود. این اولین نمایشگاه مهم گروه راک محسوب می شود. آنها با اعلام این خبر افزودند بیش از ۵۰۰ قطعه از جمله گیتار، لباس و وسایل اصلی صحنه در معرض دید عموم قرار داده می شود.

میک جگر، خواننده اصلی رولینگ استونز می گوید: «خیلی وقت بود در فکر جمع کردن اشیا مناسب بودیم. به نظر ما بهترین فایده این چیزها این است که مردم آنهارا ببینند. بله مردم آنها را ببینند. این کار مثل نگاهی به گذشته فعالیت خودمان و وقت مناسبی برای انجام دادن آن است.»

سال ۲۰۱۲ و بمناسبت پنجاهمین سال کار حرفه ای، گروه رولینگ استونز نمایشگاه جامع عکاسی از گذشته تا حال برگزار کرد.

با این حال، آنها تاکید می کنند برگزاری این نمایشگاهها به معنی به خالی کردن صحنه نیست. میک جگر می افزاید: «برگزاری نمایشگاه جامع به معنی تمام شدن کار حرفه ای نیست. فکر می کنم ما همچنان کنسرت و نمایش داریم و حتما ادامه خواهیم داد.»

در حالی که قرار است نمایشگاه از آوریل تا سپتامبر سال ۲۰۱۶ در گالری ساتچی در لندن برگزار شود، بلیطهای آن از ده ژوئیه (۱۹ تیر) آماده فروش است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟