رسوایی جنسی بیل کلینتون بر روی صحنه های تئاتر نیویورک

رسوایی جنسی بیل کلینتون بر روی صحنه های تئاتر نیویورک
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تئاتر موزیکال «موزیکال کلینتون» اینک در تئاترهای خارج از برادوی در نیویورک به نمایش در آمده است. این تئاتر موزیکال تلاش بیل و هیلاری کلینتون را برای

آگهی

تئاتر موزیکال «موزیکال کلینتون» اینک در تئاترهای خارج از برادوی در نیویورک به نمایش در آمده است. این تئاتر موزیکال تلاش بیل و هیلاری کلینتون را برای نجات ریاست جمهوری بیل کلینتون پس از ماجرای جنجالی رابطه او با مونیکا لوینسکی، کارآموز کاخ سفید در اواخر دهه نود میلادی روایت می کند.

منتقدان این نمایش را که در سال ۲۰۱۲ در جشنواره فرینج ادینبرگ به روی صحنه رفته بود «شوخ و عجیب» و یک «طنز سیاسی لذیذ» توصیف کرده اند.

این تئاتر موزیکال سال گذشته در جشنواره تئاتر موزیکال نیویورک و به دنبال انتشار نسخه جدید کتاب خاطرات هیلاری کلینتون به نام «انتخابهای دشوار» به نمایش درآمد.

پل هاج، نمایشنامه نویس می گوید: «تنها دو آواز از زمان به نمایش در آمدن این نمایش در جشنواره تئاتر موزیکال نیویورک تغییر نکرده اند. بقیه همه بازنویسی شده اند که تغییر بزرگی بوده است. کاری که هم برای بهتر کردن نمایش بوده و هم اینکه اتفاقات زیادی در صحنه سیاسی در یک سال گذشته افتاده است و ما سعی کردیم همزمان با آن حرکت کنیم.»

دو مرد نقش چهل و دومین رییس جمهور ایالات متحده را در این نمایش بازی می کنند. یکی از آنها کلینتون سالم و باهوش است و دیگری کلینتون شهوتران و یاغی است. تنها هیلاری می تواند هر دو کلینتون را ببیند. تام گالانتیچ و داک لافون نقش دو بیل کلینتون را بازی می کنند.

مایکل هاج، برادر پل که در نوشتن نمایشنامه نقش داشته است پیشنهاد دو شخصیتی شدن بیل کلینتون را ارائه کرده بود.

پل هاج می گوید: «فکر کنم ما با همه شوخی کردیم. به نظرم کمدی باید اینطور باشد. هدف سیاسی نداشت و تنها به افراد به عنوان انسان نگاه کردیم و انسانها هم بامزه هستند و خوب این کاری بود که ما می خواستیم انجام بدهیم.»

فکر ساختن یک نمایش کمدی درباره ریاست جمهوری کلینتون یک دهه پیش وقتی برادران هاج نمایش کیتینگ را دیدند متولد شد. نمایشی موزیکال که درباره پل کیتینگ، نخست وزیر استرالیا بود.

نمایش «موزیکال کلینتون» که به ماجرای رابطه رییس جمهوری ۴۹ ساله ایالات متحده و مونیکا لوینسکی کارآموز ۲۲ ساله کاخ سفید می پردازد در صحنه های تئاتر نیویورک به نمایش درآمده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟