آلبومی از یک دهه خوانندگی «کری آندروود»

آلبومی از یک دهه خوانندگی «کری آندروود»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ده سال از زمانی که کری آندروود Carrie Underwood در برنامه تلویزیونی انتخاب استعداد موسیقی «امریکن آیدول» American Idol برنده شد می گذرد، امسال در

آگهی

ده سال از زمانی که کری آندروود Carrie Underwood در برنامه تلویزیونی انتخاب استعداد موسیقی «امریکن آیدول» American Idol برنده شد می گذرد، امسال در نتیجه او تصمیم گرفت به طرفدارانش هدیه ای ویژه برای گرامیداشت اولین دهه کارش به عنوان خواننده سبک «کانتری» بدهد.

آلبوم جدید او به نام «دهه اول» ترانه های موفقش در این ده سال همراه با دو ترانه جدید از جمله ترانه آخرش بنام «چیزی در آب» را شامل می شود.

کری آندروود می گوید: «من با ترانه «چیزی در آب» خیلی ارتباط برقرار می کنم. واقعا روزی که داشتم آن را می نوشتم یک اتفاق سحرآمیز رخ داد. هر بار که آن را می خوانم احساس می کنم که قطعه ای کوچک از آن را بدست می آورم. خواندنش و همه چیزش از جمله موزیک، اشعار و همخوانیهایش من را خوشحال می کند. به من این امکان را می دهد که هنگام خواندن ترانه ای که دوستش دارم شاد و خوشحال باشم.»

آندروود که بهار امسال منتظر به دنیا آمدن اولین فرزندش از شوهرش مایک فیشر بازیکن هاکی است تصمیم گرفته که در این آلبوم نسخه های قدیمی و منتشر نشده ترانه هایش را برای طرفدارانش منتشر کند.

او می گوید: «من واقعا بدنبال چیز ویژه ای برای این آلبوم بودم. سعی می کنید فکر کنید که آیا باید یک کار دکلمه ای انجام دهم؟ و در نهایت من فکر کردم که چرا از نسخه های کاری ضبط شده استفاده نکنم؟ این خام ترین و در عین حال واقعی ترین حالتی بود که تا حالا داشتیم. فکر کنم به طرفدارانم و کسانی که این ده سال با من بودند و همیشه نسخه نهایی کارها را که عالی بوده، شنیده اند؛ این امکان را هم می دهد که نسخه ابتدایی را که همه چیز از آن شروع شد، بشنوند.»

آندروود تاکنون چهار آلبوم و بیست تک ترانه منتشر کرده است و تاکنون ۶۴ میلیون نسخه از آلبومها و تک ترانه هایش بفروش رفته اند. در میان خوانندگانی که در ده سال گذشته کارشان را شروع کرده اند او چهارمین خواننده پرفروش است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟