پنتاتونیکس ها برای کریسمس می خوانند

پنتاتونیکس ها برای کریسمس می خوانند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

گروه همخوان تگزاسی «پنتاتونیکس» آلبوم جدیدی به نام «کریسمسی برای من» را منتشر کرد.

این گروه که پس از شرکت در مسابقات موسیقی آمریکا درخشید، اکنون ترانه هایی ویژه کریسمس و زمستان را روانه بازار کرده است.

اسکات هایینگ، از همسرایان این گروه می گوید: «ما ترانه های کریسمسی را که دوست داشتیم آوردیم و سپس از میان فهرست آهنگهای کلاسیک، چند نمونه را که برایمان الهام بخش بود، انتخاب کردیم. می دانستم که می خواهیم تلاش کرده و خطر کنیم. سپس “سرود زمستان برفی” را ساختیم که ترانه ای برای زمستان است و نه ویژه کریسمس. ما می خواستیم آلبوم جالبی برای کریسمس تهیه کنیم زیرا آلبوم های زیادی با ترانه هایی تقریبا مشابه برای کریسمس وجود دارد و ما می خواستیم چیزی متفاوت تهیه کنیم.»

گروه پنتاتونیکس امسال در عرصه موسیقی موفقیتهای زیادی داشته و ترانه های آنها در یوتیوب بیش از یک میلیارد بازدید کننده داشته است.

اسکات هایینگ می گوید: «سرعت رشد آمار بازدیدکننده ها بسیار سریعتر از آن بود که بتوان آن را پیگیری کرد. هربار که یوتیوب را چک می کردم می گفتم چه؟ ما یک میلیون مشترک دیگر هم داریم؟ این واقعا عالی بود.»

کریس مالدونادو نیز می گوید: «ما هر بار که یوتیوب را نگاه می کردیم شگفتزده می شدیم.»

اسکات هایینگ می گوید: «زمانی را که تعداد بازدید کننده ها به یک میلیون نفر رسید به یاد می آورم. در مدتی کوتاه به این رقم رسید و سپس مانند یک گلوله برفی که بزرگ و بزرگتر می شود، افزایش یافت. عالی بود.»

آلبوم «کریسمسی برای من» ابتدای ماه دسامبر وارد بازار خواهد شد و اولین ترانه این آلبوم «سرود زمستان برفی» هم اکنون در دسترس علاقمندان است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟