کشتن فرزند با رهاسازی در ساحل رودخانه؛ مادر قاتل پس از دو دهه اعتراف کرد

عکس آرشیوی است
عکس آرشیوی است Copyright CANVA
Copyright CANVA
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دادستان‌ها اعلام کرده‌اند که شواهد به دست آمده از دی‌ان‌ای دختربچه‌ای نیز که جنازه او در سال ۱۹۹۹ در ساحل رودخانه می‌سی‌سی‌پی پیدا شده بود، نشانگر رابطه مادر و دختری بین خانم ماتر و او بوده است.

آگهی

زنی اهل مینه‌سوتای آمریکا که پس از دو دهه به رها کردن نوزاد پسرش در ساحل رودخانه می‌سی‌سی‌پی اعتراف کرده بود به ۲۷ سال زندان محکوم شد.  

جنیفر ماتر ژانویه گذشته اعتراف کرد که در سال ۲۰۰۳ نوزاد تازه متولد شده خود را در ساحل رودخانه رها کرده بود. دادگاه روز جمعه حکم او را صادر کرد و ضمن محکوم کردن خانم ماتر به ارتکاب جرم قتل درجه دو، او را مستحق مجازات ۲۷ سال زندان تشخیص داد. 

قتل درجه دوم به قتلی گفته می‌شود که قاتل بدون برنامه‌ریزی و تنها بر اثر بی‌توجهی و رفتار بدون ملاحظه مرتکب آن شده است.

این مادر آمریکایی پس از آن در ۱۰ مه ۲۰۲۲ از سوی پلیس بازداشت که نتایج آزمایش دی‌ان‌ای به دست آمده از نوزاد پسری که جسدش ۷ دسامبر ۲۰۰۳ در اطراف رودخانه می‌سی‌سی‌پی پیدا شده بود، نشان داد که خانم ماتر مادر او بوده است. 

البته دادستان‌ها اعلام کرده‌اند که شواهد به دست آمده از دی‌ان‌ای دختربچه‌ای که جنازه او نیز در سال ۱۹۹۹ در ساحل رودخانه می‌سی‌سی‌پی پیدا شده بود، نشانگر رابطه مادر و دختری بین خانم ماتر و او بوده ولی تا کنون در این خصوص برای جنیفر ماتر پرونده‌ای تشکیل نشده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سرنوشت کودک یکماهه‌ای که پدر و مادرش را در انفجار فرودگاه کابل از دست داد

آیا نقل مکان به روستا می‌تواند به مادران کمک کند تا فرزندان باهوش‌تری به دنیا بیاورند؟

بازار سیاه کد ملی مادران دارای بیش از دو فرزند در ایران