نیروهای امنیتی آمریکا مانع اتصال دوچرخه ثابت بایدن به اینترنت شدند

بایدن در حال دوچرخه سواری
بایدن در حال دوچرخه سواری Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جو بایدن با ورود به کاخ سفید برخی از اسباب و وسایل شخصی اش را با خود برد اما برای انتقال دوچرخه ثابت متصل به اینترنت خود به کاخ سفید با مشکل مواجه شد.

آگهی

جو بایدن، رئیس جمهوری جدید آمریکا برای انتقال دوچرخه ثابت خود از خانه‌اش در ویلمینگتون، در ایالت دلاور، به کاخ سفید با مشکل روبرو شد.

دلیل آن نگرانی مسئولان امنیت سایبری کاخ سفید از اتصال دوچرخه آقای بایدن به اینترنت و احتمال نفوذ به آن توسط هکرهاست.

دوچرخه ثابت بایدن ۷۸ ساله قابلیت اتصال به اینترنت را دارد که امکان شرکت در کلاس‌های ورزشی مجازی را فراهم می کند و باعث انگیزه بیشتر افراد می شود. اما کارشناسان سایبری کاخ سفید می گویند که هر وسیله متصل به اینترنت می تواند بصورت بالقوه تبدیل به یک دستگاه جاسوسی شود.

ماکس کیلگر، متخصص امنیت سایبری از دانشگاه تگزاس می گوید: «از آنجا که شما به اینترنت متصل هستید، حتی اگر فایروال ها و نرم افزارهای تشخیص نفوذ ویروس و هکرهای جاسوسی روشن باشند اگر واقعا جاسوس خوب و ماهری باشید، می توانید اطلاعات زیادی بیابید. اگر واقعاً می خواهید که دوچرخه شما ایمن باشد باید دوربین را قطع کنید، میکروفون را خاموش کنید و تجهیزات شبکه را از کار بیندازید. آن‌وقت اساساً یک دوچرخه خسته کننده دارید و دوچرخه شما جذابیت خود را ازدست می دهد.»

جو بایدن برای حفظ رژیم های غذایی خود در دوران قرنطینه و پیش از ورود به کاخ سفید روزانه از این دوچرخه پلوتون و کلاس‌های مجازی اش استفاده می کرده و حالا کارشناسان امنیت سایبری کاخ سفید به او گفته اند تنها بشرطی که دوچرخه را از اتصال شبکه خارج کرده و دوربین ها را خاموش کند می تواند استفاده کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چند درصد از سالخوردگان اروپایی از اینترنت استفاده می کنند؟

بایدن در نخستین تماس با رهبران خارجی با ترودو گفتگو می‌کند؛ فعلا تماس با پوتین در برنامه نیست

معترضان آمریکایی در پورتلند: ما بایدن نمی‌خواهیم، انتقام می‌خواهیم