همراه با یورونیوز؛ پیروزی ترامپ چه تاثیری بر ایران خواهد داشت؟

همراه با یورونیوز؛ پیروزی ترامپ چه تاثیری بر ایران خواهد داشت؟
نگارش از Hossein Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied
آگهی

انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا، تنها برای کمپ انتخاباتی هیلاری کلینتون و طرفدارانش که انتظار پیشتازی چهار درصدی او طبق نظرسنجی ها را می کشیدند یک شگفتی نبود، بلکه بسیاری از مردم و سیاستمداران در سراسر جهان را نیز با نوعی سردرگمی و شوک سیاسی روبرو ساخت. آقای ترامپ در مورد ایران بارها تاکید کرده که با توافق برجام مخالف است و سیاست‌های باراک اوباما را در خدمت قدرتمند تر شدن حکومت ایران و سیاست منطقه ای آن می داند.

۲۰ آبانماه ۱۳۹۵(۱۰ نوامبر ۲۰۱۶) در برنامه هفتگی «همراه با یورونیوز» که ویژه نگاهی گسترده‌تر به رویدادهای ایران و جهان است، نظرات و پرسش‌های شما در این زمینه را با کارشناسان مهمان برنامه، مهندس حسن شریعتمداری تحلیل‌گر و فعال سیاسی از آلمان و دکتر علی‌اکبر مهدی استاد جامعه شناسی از آمریکا در میان گذاشتیم.

همچنین می‌توانید نسخه شنیداری این برنامه را در زیر بشنوید

برنامه «همراه با یورونیوز» هر پنجشنبه منعکس کننده نظرات کاربران و مخاطبان یورونیوز در مورد مسائل مهم روز است. این برنامه از طریق گوگل هنگ‌اوتز ضبط و به طور زنده در یوتیوب و وب‌سایت یورونیوز پخش می‌شود. برای شرکت در این برنامه صفحه‌های اجتماعی یورونیوز فارسی در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید و یا با نشانی ایمیل hamrah@euronews.com تماس بگیرید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟