استعفای مدیر باله اپرای پاریس

استعفای مدیر باله اپرای پاریس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مدیر باله اپرای پاریس از سمت خود کنار رفت. او طراحی رقص فیلم «قوی سیاه» را در کارنامه دارد.

آگهی

بنژَمن میلپیه، مدیر باله اپرای پاریس، از سمت خود کنار رفت. او که سابقه مدیریت «نیویورک سیتی باله» را نیز در کارنامه دارد، در ژانویه ۲۰۱۳ به سمت مدیریت باله اپرای پاریس برگزیده شد و از ابتدای نوامبر ۲۰۱۴، جای بریژیت لوفِور را گرفت.

بنژَمن میلپیه که به غیر از رقص کلاسیک، شیفته رقص های نئوکلاسیک و معاصر نیز هست، نتوانست در پاریس تغییرات دلخواهش را اعمال کند.

بنژَمن میلپیه، مدیر مستعفی اپرای پاریس، در نشست خبری که به مناسبت تحویل پست مدیریت به نفر بعدی برگزار می شد گفت: «برای من مهمتر از هر چیز خلق کردن، عطا کردن و تاثیر گرفتن از رقصنده ها است. همین ها بود که در من انگیزه پرداختن به باله را زنده کرد. امروز، این پست، به شیوه کنونی، برای من مناسب نیست.»

به جای او، یکی از همکارانش، اورلی دوپون سکان هدایت بالرین های پاریسی را برعهده خواهد گرفت. دوپون که خود رقصنده است و از ستاره های اپرای پاریس به شمار می رود، به وضوح با میلپیه اختلاف نظر دارد.

اورِلی دوپون در جریان نشست خبری گفت: «برای من، اپرای پاریس همواره یک گروه رقصنده های کلاسیک با نگاهی باز به رقص معاصر است، نه برعکس. اپرا با من هرگز گروهی معاصر که هر از گاهی باله کلاسیک هم کار کند نخواهد بود. اپرا زن مسنی است که باید به او احترام گذاشت. نمی شود ناگهان تغییرش داد.»

بنژَمن میلپیه با طراحی رقص فیلم «قوی سیاه» (Black Swan) به کارگردانی دارن آرونوفسکی به شهرت رسید. او پس از آن با ناتالی پورتمن، ستاره هالیوود و بازیگر نقش اصلی «قوی سیاه» ازدواج کرد. ازدواجی که طبعا او را در مرکز توجه دوربین هایی قرارداد که همواره به سمت ناتالی پورتمن گردیده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتقال مهاجران برای «پاکسازی» پاریس در آستانه المپیک خشم شهرداران فرانسه را برانگیخت

مسابقه کارکنان رستوران‌های پاریس برای حمل سریع سینی سفارش مشتری‌ها برگزار شد

تصاویری از تمرین مراسم حمل مشعل المپیک در فرانسه