مکزیک چند قاچاقچی خطرناک را به آمریکا فرستاد

مکزیک چند قاچاقچی خطرناک را به آمریکا فرستاد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مکزیک روز گذشته تعدادی از پدرخوانده های مافیای این کشور را برای محاکمه به آمریکا استرداد کرد. در میان این قاچاقچیان، «الکوس» و «باربی»، دو تن از

آگهی

مکزیک روز گذشته تعدادی از پدرخوانده های مافیای این کشور را برای محاکمه به آمریکا استرداد کرد. در میان این قاچاقچیان، «الکوس» و «باربی»، دو تن از معروف ترین رهبران کارتل مکزیک نیز حضور دارند.

به گفتۀ رئیس سازمان تحقیقات جنایی مکزیک، در مجموع ۱۳ نفر که از سوی دادگاههای مختلف در آمریکا به ارتکاب جرائمی در آمریکا نیز متهم هستند، به این کشور تحویل داده شده اند. جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، قتل، پولشویی و تجارت اسلحه از جمله جرائمی است که این افراد مرتکب شده اند.

این اقدام مکزیک به فاصلۀ دوماه از فرار الچاپو، یکی از معروف ترین قاچاقچیان مکزیکی و رئیس کارتل «سینالوآ» از زندان صورت می گیرد. واشنگتن خواسته بود مکزیک این قاچاقچی را برای محاکمه به آمریکا بفرستد اما مقامات قضایی مکزیک این درخواست آمریکا را رد کرده بودند.

الچاپو از طریق تونلی که در زیر دوش سلول خود حفر کرده بود، موفق به فرار از زندان فدرال مکزیک شد. ۲۰ نفر در رابطه با فرار این قاچاقچی مکزیکی دستگیر شدند که رئیس سابق این زندان نیز در میان دستگیرشدگان به جرم همدستی با رئیس کارتل سینالوآ دیده می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کندن سنگ‌فرش‌های محله خلافکاران در پایتخت دانمارک برای توقف خرید و فروش هروئين

گزارش جدید یوروپل منتشر شد؛ رمزگشایی از تهدیدآمیزترین شبکه‌های جرم و جنایت در اروپا

آدامس جویده شده معمای قتل یک زن جوان را پس از چهار دهه در آمریکا حل کرد