فابیو آرو قهرمان مسابقات دوچرخه سواری اسپانیا شد

فابیو آرو قهرمان مسابقات دوچرخه سواری اسپانیا شد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فابیو آرو قهرمان مسابقات دوچرخه سواری اسپانیا (وئلتا) شد. رکابزن ایتالیایی تیم آستانه موفق شد در پایان ۲۱ مرحله این مسابقه خواکیم رودریگز را با

آگهی

فابیو آرو قهرمان مسابقات دوچرخه سواری اسپانیا (وئلتا) شد. رکابزن ایتالیایی تیم آستانه موفق شد در پایان ۲۱ مرحله این مسابقه خواکیم رودریگز را با اختلاف ناچیز ۵۷ ثانیه مجبور به قبول جایگاه دوم کند. رافال مایکا لهستانی نیز با ۱۲ ثانیه تاخیر نسبت به حریف اسپانیایی اش در مکان سوم قرار گرفت.

آرو ۲۵ ساله امسال در مسابقات جیرو ایتالیا هم خوش درخشیده بود و با کسب مکان دوم بسیاری از کارشناسان این ورزش را متقاعد کرده بود که بی تردید ستاره تازه ای در آسمان ایتالیا متولد شده است. اکنون آرو با پیروزی در وئلتا پا جای پای بزرگانی چون آلبرتو کونتادور و وینچنسو نیبالی گذاشته است.

اما پیروز آخرین مرحله وئلتا که در مرکز شهر مادرید، پایتخت اسپانیا، به پایان رسید جان دگنکولب بود. رکابزن آلمانی تیم «جاینت» موفق شد مسیر ۹۸ کیلومتر و ۸۰۰ متری روز یکشنبه را در ۲ ساعت و ۳۴ دقیقه و ۱۳ ثانیه بپیماید و در حالی که هم تیمی اش، توم دومولن روز گذشته بخت قهرمانی در این مسابقات را از دست داده بود، بخشی از ناکامی او را جبران کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تور دو فرانس زنان که سال‌ها بی‌توجه و بی‌تماشاگر ماند؛ دوچرخه‌سوار هلندی قهرمان دومین دوره شد

استقبال ده‌ها هزار نفر در کپنهاگ از یوناس وینگگارد قهرمان مسابقات تور دو فرانس

دوچرخه‌سوار بریتانیایی رکورد سرعت رکاب‌ زدن در یک ساعت را شکست