اتحادیه اروپا چگونه از شرکت های کوچک حمایت می کند؟

اتحادیه اروپا چگونه از شرکت های کوچک حمایت می کند؟
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در برنامه این هفته سخن شما، “کیت” از بریستول پرسش خود را از طریق ایمیل فرستاده و می پرسد: “شرکت کوچکی در زمینه پوشاک دارم و می خواهم آن را توسعه بدهم. آیا اتحادیه اروپا کمک های مالی به شرکت هایی مثل من ارائه می دهد؟”

نینا کودلکووا، کمیسر ارشد ارتباطات اروپا به این پرسش پاسخ می دهد:
“بله، اتحادیه اروپا با برنامه های بسیار گسترده و متفاوتی از کارآفرینان و شرکت های اروپایی حمایت می کند. این برنامه ها با ارائه وام، ضمانت، سرمایه و یا کمکهای دیگر، به ویژه به شرکت های کوچک و متوسط ​​اختصاص داده شده است.
حمایت مالی اتحادیه اروپا می تواند در مراحل مختلف زندگی یا وجود شرکت، ارائه شود: برای مثال، هنگام تاسیس یا هنگام توسعه آن. به علاوه، برنامه های جداگانه کشورهای عضو اتحادیه اروپا هم وجود دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به صفحه ویژه “حمایت مالی” در وبسایت اتحادیه اروپا مراجعه کرده و فهرست بانک ها و صندوق های سرمایه گذاری که در کشور شما، با حمایت اتحادیه اروپا، تامین مالی ارائه می کنند را پیدا کنید.
همچنین می توانید از بودجه ویژه اتحادیه اروپا برای کمک به برخی فعالیت ها، همچون تحقیق و یا آموزش بهره مند شوید. این امکان می تواند برای بعضی شرکتهای کوچک بسیار مفید واقع شود.
معمولات شرکت های کوچک و متوسط می توانند، مستقیما تقاضای خود را برای این برنامه ها ارسال کنند. ضوابط هر یک از برنامه ها دقیقا قید شده است. توجه داشته باشید که این کمک های مالی، بر اساس همکاری پایه ریزی شده اند. به این معنا که اتحادیه اروپا تنها بخشی از هزینه های پروژه شما را پوشش می دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمک های مالی اتحادیه اروپا، می توانید با نزدیکترین مرکز شبکه موسوم به “Europe Network” تماس برقرار کنید.”

شما هم می توانید پرسش‌های مورد نظر خود را با ما در میان بگذارید. لطفاً روی لینک زیر کلیک کنید، یا با شماره تلفن ۱۱ ۱۰ ۹ ۸ ۷ ۶ ۰۰۸۰۰ تماس بگیرید.

http://access2eufinance.ec.europa.eu

http://portal.enterprise-europe-network.ec.europa.eu

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تأمین امنیت مسافران پس از سانحه هوایی جرمن وینگز

قوانین مربوط به کارمندان مأمور در اتحادیه اروپا

انواع دروس آنلاین و تفاوتهای آنها