NewsletterخبرنامهEventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
ما را پیدا کنید
آگهی

گفتگوی ناتالی پورتمن در مورد عشق، طلاق و پل مسکال: «من از میزان استعداد او کاملا متحریم»

ناتالی پورتمن
ناتالی پورتمن Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
تاریخ انتشار
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ناتالی پورتمن هر چند که از ۱۲ سالگی در پرده نقره‌ای سینما درخشیده ولی حضور او در تلویزیون با مینی‌سریال «بانوی دریاچه» (Lady in the Lake) به تازگی کلید خورده است.

آگهی

خانم پورتمن، هنرپیشه اسرائیلی-آمریکایی و برنده جایزه اسکار به بهانه پخش درام بانوی دریاچه گفتگویی با نشریه بریتانیایی گاردین انجام داده که منتخب آن را می‌خوانید.

در پایان روز شکرگزاری، ۲۰ سال می‌شود که مدی شواترز ازدواج کرده است. مدی که نقش او را خانم پرتمن بازی کرده، از خانه‌اش در بالتیمور بیرون می‌آید؛ همان خانه‌ای که آشپرخانه‌اش به تازگی نو شده و همسرِ از همه جا بی‌خبرش می‌گوید: «به نظرم اومد که از آشپزخانه جدید خوشت آمده است.» اما مدی قصد دارد که از آن روز به بعد، رویای کودکی‌اش یعنی بدل شدن به یک روزنامه‌نگار تحقیقی را محقق کند.

ناتالی پورتمن در پاسخ به این سوال که چرا تا کنون در جعبه جادویی تلویزیون دیده نشده بود، گفت: «راستش تا الان پروژه‌ای درست و حسابی بهم پیشنهاد نشده بود.»

ناتالی پورتمن
ناتالی پورتمنEvan Agostini/2024 Invision

این سریال بر اساس رمان لورا لیپمن که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده، ساخته شده که ناپدید شدن دو زن جوان، یکی یهودی و دیگری سیاهپوست، را در بالتیمور روایت می‌کند که انتشار خبر اولی شهر را شوکه می‌کند و توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب می‌کند ولی خبر دومی فقط در نشریه‌ای که اخبار سیاهپوستان را پوشش می‌دهد، منتشر می‌شود.

خانم پورتمن می‌گوید: «موضوع برای من بسیار جالب است، به این معنا که وقتی افراد تحت ستم به دیگران ظلم می‌کنند چه اتفاقی می‌افتد... و این که گاهی وقتی به دنبال آزادی خودمان هستیم، بدون این که متوجه شویم قدم در زندگی دیگران قدم گذاشته‌ایم.»

محیط بالتیمور برای خانم پورتمن که در اسرائیل متولد شده و در سه سالگی با والدینش به ایالات متحده نقل مکان کرده، بدل به عاملی برای کاوش در گذشته خودش شده است. او می‌گوید: «من همیشه این احساس را دارم که به جایی تعلق ندارم. چون مدام از مکان‌هایی که خانواده‌ام در آنجا زندگی کرده‌اند، جدا شده‌ام.»

پدربزرگ و مادربزرگ او در بالتیمور زندگی می‌کردند. والدین او سپس در لانگ آیلند در نزدیکی نیویورک مستقر شدند. خودِ او نیز سال‌های اخیر بین پاریس و لس‌آنجلس مدام در سفر بوده است.

خانم پورتمن می‌گوید: «یک اغذیه فروشی یهودی در بالتیمور وجود دارد که ۱۰۰ سال قدمت دارد، کاملا می‌توانم تصور کنم که پدربزرگ و مادربزرگم چقدر به آن رفت و آمد داشته‌اند.»

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

اگر شباهت‌های زیادی میان طلاق مدی در سریال و جدایی اخیر خانم پورتمن از بنژامان میلپیه، طراح رقص فرانسوی، وجود نداشت، او در ادامه گفتگو نمی‌گفت که احساس می‌کنم برای هر دو یک شروع دوباره رقم خورده است.

پل مسکال
پل مسکالVianney Le Caer/2024 Invision

عکس‌های اخیر ناتالی پورتمن در حال خندیدن و گپ زدن با بازیگر ایرلندی، پل مسکال در خارج از یک میخانه در لندن که در شبکه‌های اجتماعی بسیار بازنشر شد، به انتشار شایعاتی در مورد رابطه عاشقانه این دو دامن زد. اما خانم پورتمن تنها می‌خندد و می‌گوید ما فقط با هم دوستیم ولی باید بگویم: « از میزان استعداد او کاملا متحیرم.»

در هر صورت زندگی او وارد مرحله تازه‌ای شده است. او با اشاره به این که فرزندانش بزرگتر شده‌اند (۷ و ۱۳ ساله) می‌گوید که دوست دارد دوباره کارگردانی کند. او در سال ۲۰۱۵ و در اوایل ۳۰ سالگی فیلمی را با عنوان «قصه عشق و تاریکی» کارگردانی کرد که داستان آن به دوران تشکیل کشور اسرائیل بازمی‌گشت.

خانم پورتمن در مورد سرزمین مادری‌اش می‌گوید: «متاسفانه، برای حرف زدن در مورد احساسم در مورد آنجا به زمانی بیش از آن چه که برای این گفتگو داریم، نیاز دارم.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رابطه اموفیلیا با خیانت؛ اگر خیلی زود عاشق می‌شوید فردی خیانت‌کار هستید؟

ناتالی پورتمن در اعتراض به خشونت های غزه از سفر به اسرائیل انصراف داد

اکران فیلم تازه ناتالی پورتمن «جین یک اسلحه دارد»