سرنوشت هفت رقصنده گروه مدونا ۲۵ سال بعد به کجا کشید؟

سرنوشت هفت رقصنده گروه مدونا ۲۵ سال بعد به کجا کشید؟
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

سال نود میلادی مدونا هفت رقصنده را برای شرکت در تور جنجال برانگیز آلبوم جدیدش ( Like a Prayer) انتخاب کرد.

آگهی

سال نود میلادی مدونا هفت رقصنده را برای شرکت در تور جنجال برانگیز آلبوم جدیدش ( Like a Prayer) انتخاب کرد. این مردها، که شش نفرشان همجنسگرا بودند بزودی به نمادی از رهایی جسنیتی تبدیل شدند و زندگی مدونا و گروه رقص در جریان تور در مستندی به نام «شهامت حقیقت» (Truth or dare) به تصویر کشیده شد. و حال پس از ۲۵ سال، داستان زندگی اعضای گروه در طول این سالها از زبان خودشان در مستند جدیدی به نام «ژست بگیر» (Strike a Pose) بیان می شود.

خوزه گوتیرز، یکی از این رقصنده ها که موقع اجرا در کنار مدونا ۱۸ ساله بود می گوید: «تجربه فوق العاده ای بود. علاقه عجیبی به او پیدا کردم. آن روزها حس ما به او شبیه احساس به مادر بود. به ما خوب می رسید و ما هم کارهای مورد علاقه مان را انجام می دادیم و دوره خیلی خوبی بود.»

مستند «شهامت حقیقت» ماجراهای گروه رقص در جریان و پس از تور جنجالی و بسیار موفق مدونا را به تصویر می کشد. خوزه می گوید هرگز تصور نمی کرد شرکت در تور مدونا چنین تاثیری بر زندگی او داشته باشد. در فیلم «ژست بگیر» (Strike a Pose) روشن می شود که سه رقصنده هنگام پیوستن به گروه به بیماری ایدز مبتلا بودند و یکی از آنها چند سال بعد در ۲۶ سالگی در گذشت.

نمایش فیلم در چندین جشنواره از جمله فستیوال فیلم برلین و شیکاگو و همچنین ترایبکا با استقبال همراه بوده است و اکران آن در نیویورک و سپس در ایالتهای دیگر از ژانویه شروع می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد

ژان لوک گدار از بنیانگذاران موج نو سینمای فرانسه و جهان درگذشت