«در شب زندگی کن» فیلم تبهکاری جدید بن افلک

«در شب زندگی کن» فیلم تبهکاری جدید بن افلک
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

جدیدترین فیلم بن افلک داستان تغییر تدریجی یک سرباز آمریکایی و عضویت در گروه های تبهکاری را به تصویر می کشد.

آگهی

جدیدترین فیلم بن افلک داستان تغییر تدریجی یک سرباز آمریکایی و عضویت در گروه های تبهکاری را به تصویر می کشد. داستان «در شب زندگی کن» (LIVE BY NIGHT) که اقتباسی از رمان پرفروشی به همین نام است دهه بیست و سی میلادی، دوره اوج قدرتنمایی گروههای گانگستری و مبارزه دولت با آنها روی می دهد.

افتتاحیه اروپایی فیلم با حضور بن افلک بازیگر و کارگردان در شب سرد ۲۲ دیماه (یازدهم ژانویه) در لندن برگزار شد. بازیگر و کارگردان ۴۴ ساله می گوید: «می خواستم فیلمهای گانگستری قدیمی هالیوود را برای تماشاگران زنده کنم. به همان شیوه ای که آن دوره انجام می شد. گوییی بیننده به جای خاصی از زمان و مکان منتقل می شود دنیای متفاوت پر از اسلحه، کلاه و کت و شلوار شیک و اتومبیل.»

در این فیلم سه زن نقش کلیدی دارند، معشوقه رییس گروه تبهکار با بازی سینا میلر، لورتا بازیگر جویای نام با بازی ال فنینیگ و زوئی سالدانا در نقش زن کوبایی.

سینا میلر، بازیگر انگلیسی می گوید: «فکر می کنم فیلم برای تماشاگر اغواکننده باشد، خشونت همراه با شکوه و تجمل گانگسترهای دهه بیست که همه چیز در سایه و ابهام قرار دارد. برای من ایفای نقش معشوقه فوق العاده بود. زنی که برای زنده ماندن بجز همراهی با یک مرد خطرناک راه یا انتخاب دیگری ندارد.»

فیلم به تهیه کنندگی لئوناردو دکاپریو، جمعه ۲۴ دیماه (۱۳ ژانویه) در بریتانیا و آمریکا اکران می شود و سپس در کشورهای دیگر نمایش داده خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد