بازگشت فیلم «جیسون بورن» به پرده سینما

بازگشت فیلم «جیسون بورن» به پرده سینما
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مت دیمون، بازیگر مشهور آمریکایی، بعد از هفت سال مجددا نقش مامور سابق سازمان سیا، جیسون بورن را بازی کرد.

آگهی

مت دیمون، بازیگر مشهور آمریکایی، بعد از هفت سال مجددا نقش مامور سابق سازمان سیا، جیسون بورن را بازی کرد.

یکشنبه ۱۱ ژوئیه، لندن شاهد اولین اکران فیلم «جیسون بورن»، پنجمین سری از مجموعه فیلم های بورن، با حضور ستاره های فیلم، مت دیمون و آلیسیا ویکندر، بروی فرش قرمز افتتاحیه بود.

مت دیمون، چهارده سال پس از اکران اولین فیلم می گوید از بازی کردن در نقش قاتل و مامورسابق سازمان سیا، بسیار هیجان زده است. اگرچه این کار به لحاظ فیزیکی و بدلیل داشتن صحنه های زیاد مبارزه، برای او چالش برانگیز بود.

او می گوید: «آماده شدن برای این فیلم خیلی سخت بود. منظورم این است که از ۲۹ سالگی ام سخت تر بود. الان من ۴۵ سال دارم و موجودی کاملا متفاوت هستم. ولی این چالش خوبی بود نه بد.»

آلیسیا ویکندر، بازیگر ۲۷ ساله سوئدی، در این فیلم نقش یک هکر نابغه در سازمان سیا را بازی می کند.

او می گوید: «من با اینجور فیلم ها بزرگ شدم. «بورن» برای من از محبوب ترین ها بود. خیلی طرفدارش بودم. بنابراین زمانی که هفته پیش برای اولین بار فیلم را دیدم، لحظه بزرگی برایم بود و با خود گفتم : خدای من واقعا در یکی از فیلم های بورن هستم.»

مت دیمون بخاطر بازی در این فیلم در نقش فردی که با اسلحه سروکار داشته، درباره مشکلات کنترل سلاح در آمریکا می گوید: «مثل سم است، مثل موضوع رادیو اکتیو است و نمی شود بدون نگران کردن مردم، حتی راجع به آن صحبت کرد. متاسفانه موضوع بسیار حساسی است. خیلی خوب می شد اگر می توانستیم راهی برای حفاظت از کودکانمان در برابر این آدم های به لحاظ روانی ناپایدار پیدا کنیم.»

«جیسون بورن» با کارگردانی پل گرینگرس در ماه های ژوئیه، اوت و سپتامبر ۲۰۱۶، در سینماهای اروپا و آمریکا به روی پرده خوهد رفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد