هولوگرامی برای پادشاه با نقش آفرینی تام هنکس

هولوگرامی برای پادشاه با نقش آفرینی تام هنکس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فیلم «هولوگرامی برای پادشاه» براساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته دِیو اِگرز، داستان تاجری درگیر روزمرگی را روایت می کند که برای فروختن دستگاهی به

آگهی

فیلم «هولوگرامی برای پادشاه» براساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته دِیو اِگرز، داستان تاجری درگیر روزمرگی را روایت می کند که برای فروختن دستگاهی به پادشاه عربستان، راهی این کشور می شود. دستگاهی که می توان با کمک آن به شکل مجازی در یک نشست حضور یافت.

تام هنکس که در نقش اصلی این فیلم ظاهر شده درباره جذابیت داستان می گوید: «همیشه به دنبال چیزی هستیم که ما را سر شوق بیاورد، یعنی از از مسیر معمول کمی فاصله بگیرد. مثلا اگر می خواهید سه ماهی بروید شمال آفریقا و یک فیلم درست کنید، بیایید فیلمی بسازید که همه چیزش شبیه ماشین سرگرمی معمول نباشد.»

تام تایکوِر، کارگردان آلمانی این فیلم تلاش کرده تا بیش از فضای مالیخولیایی، قابلیتهای کمیک داستان را برجسته کند. او که پیش تر هم با تام هنکس در فیلم «ابر اطلس» همکاری کرده درباره او می گوید: «حس می کنم با او دوباره کارگردان شدم. تجربه گراترین بازیگری است که می توانید فکرش را بکنید. هر کاری می کند تا ببیند نتیجه اش جالب است یا نه؟ می گوید: این کار را بکنیم؟ بیا انجامش بدهیم، درست می شود، من هم می گویم: باشد، هرگز به این کار فکر نکرده بودم.»

این فیلم که به وضعیت زندگی در عربستان، از جمله نابرابری حقوق زن و مرد، اعدام در ملاء عام و وضع کارگران هم می پردازد، بتازگی در سینماهای ایالات متحده به نمایش درآمده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

یونانی‌ها به تام هنکس شهروندی افتخاری دادند

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید