راحتی، استیل و حفظ محیط زیست در نمایشگاه «وسایل خانگی کلن»

راحتی، استیل و حفظ محیط زیست در نمایشگاه «وسایل خانگی کلن»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نمایشگاه دکوراسیون داخلی وسایل خانگی شهر کلن در آلمان، اولین رویداد مهم این صنعت در سال جاری است که از ۱۸ تا ۲۴ فوریه برگزار می شود. نزدیک به ۱۲۰۰

آگهی

نمایشگاه دکوراسیون داخلی وسایل خانگی شهر کلن در آلمان، اولین رویداد مهم این صنعت در سال جاری است که از ۱۸ تا ۲۴ فوریه برگزار می شود. نزدیک به ۱۲۰۰ شرکت از ۵۰ کشور برای عرضه بیش از صد هزار وسیله خانگی به نمایشگاه آمده اند که حدود یک سوم آنها محصولات تازه و نوآوری های دکوراسیون داخلی است. در همین حال، بازدید کننده ها نه تنها بدنبال خرید، بلکه تجربه و لمس فضای زندگی آینده شان هستند.

دبیر انجمن صنعت لوازم خانگی آلمان می گوید: «مشتریان می خواهند چیزها را ببینند و امتحان کنند. راحتی و جنس پارچه، لمس کردن مصالح و حس واقعی نشستن بصورت آنلاین ممکن نیست.»

خانه های امروزی با داشتن وسایل خانگی قابل کنترل با اینترنت، قاب ها و کف گرما زا و مجهز به زنگ خطر هوشمندتر از هر زمان دیگری هستند. در مدل های تازه دکوراسیون داخلی، همه چیز هوشمندانه بهم متصل شده تا زندگی ساکنانش را آسان کند. نسل جوان متقاضی بسته های کامل و راحت و نسل قدیمی تر ایمنی محصولات هستند.

اما دکوراسیون داخلی باید راحت، با استیل و در نهایت با تقاضاهای مختلف هماهنگ باشد. این درحالی است تقاضا برای مصالح طبیعی، از چوب های با کیفیت بالا تا مصالح بازیافتی مثل همیشه بالا است. رییس یک شرکت فناوری می گوید: «تمایل مردم برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی بیشتر شده و در نتیجه تقاضا برای کالاهایی که این گرایش را به شکل تزیینات داخلی به خانه بیاورند نیز بیشتر شده است.»

با رشد زندگی در آپارتمانهای کوچکتر، تولید کندگان با گرایش مردم به وسایل خانگی کوچکتر منطبق شده اند. اما خرید در حال رشد است. افزایش سود این صنعت در آلمان در سال ۲۰۱۵ پنج درصد افزایش بود که همین میزان نیز برای ۲۰۱۶ پیش بینی می شود. این نمایشگاه سه روزه، بیش از ۱۲۰ هزار بازدید کننده خواهد داشت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟