اکران «دایناسور خوب» انیمیشن تازه پیکسار

اکران «دایناسور خوب» انیمیشن تازه پیکسار
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فیلم «دایناسور خوب» محصول تازه شرکت پیکسار، تخیلی از دوران ماقبل تاریخ است. تصور کنید اگر آن ستاره دنباله دار به زمین نمی خورد و نسل دایناسورها از

آگهی

فیلم «دایناسور خوب» محصول تازه شرکت پیکسار، تخیلی از دوران ماقبل تاریخ است. تصور کنید اگر آن ستاره دنباله دار به زمین نمی خورد و نسل دایناسورها از بین نمی رفت.
در این انیمیشن، بچه دایناسوری به نام آرلو اسیر طوفان شده و مجروح و غمگین از رودخانه ای دور از خانه سر در می آورد. آشنایی و دوستی او با یک پسربچه نئاندرتال آغاز ماجرا و بازگشت او به خانواده است.

«دایناسور خوب» اولین فیلم بلند پیتر سان، کارگردان آمریکایی است. او که یکی از انیماتورهای باسابقه شرکت پیکسار است در افتتاحیه فیلم با اشاره به علاقه دوران کودکی به دایناسور می گوید: «وقتی در موزه این اسکلت های فوق العاده را می بینی که روزی روی زمین راه می رفتند باورت نمی شود. تنوع گونه های این موجود فوق العاده است و اعجاب آور اینکه میلیون ها سال روی زمین زندگی می کردند.»

فیلم برداشتی دایناسوری از سناریوی معروف یک پسربچه ( آپاتوسور) و سگ مهربانش (کودک جنگلی ) است. آرلو ضمن عبور از سرزمینی اسرارآمیز و سخت، به توانایی در روبرو شدن با ترسها و همچنین قابلیت های دیگرش واقف می شود.

انیمیشن شرکت پیکسار سرشار از شخصیت های عجیب و غریب و گوناگون از جمله تی رکس رهبر سالخورده و غرغروی گروه است. «دایناسور خوب» از ۲۵ نوامبر، چهارم آذر در سینماهای دنیا نمایش داده می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد