فیلم «شورشی» قسمت دوم «سنت شکن» به سینما آمد

فیلم «شورشی» قسمت دوم «سنت شکن» به سینما آمد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

قسمت دوم فیلم «سنت شکن» به نام «شورشی» در سینماهای اروپایی اکران می شود. این فیلم اکشن و علمی تخیلی بر اساس رمانی به همین نام از ورونیکا راث، نویسنده

آگهی

قسمت دوم فیلم «سنت شکن» به نام «شورشی» در سینماهای اروپایی اکران می شود. این فیلم اکشن و علمی تخیلی بر اساس رمانی به همین نام از ورونیکا راث، نویسنده آمریکایی است.

تئو جیمز و شایلن وودلی هنرپیشگان اصلی این فیلم هستند. وودلی که در نخستین قسمت این فیلم هم بازی کرده می گوید: «شخصیت ام را خیلی دوست دارم. توانایی ها او را می ستایم. جالب بود که در این قسمت شخصیت ام متحول می شود. در فیلم اول، شخصیتی مرموز و در مجموع آرام بود اما در فیلم جدید بیشتر به امیال و احساسات او پی می بریم و بسیاری از نکات نهفته شخصیت او بر ملا می شود.»

دو شخصیت اصلی فیلم در قلب جریان های انقلابی که در دنیایی تخیلی در حال وقوع است، به دنبال کشف رازی هستند که در بخش اول نهفته مانده بود.

تئو جیمز می گوید: «شخصیت جالبی را بازی کردم. او مردی است با کلیشه های مردانه که درد و رنج هایی را تجربه کرده که در شکل گیری شخصیت او تاثیر داشته اند و در این فیلم به ابعاد مختلف آن تجربه ها پرداخته می شود.»

«شورشی» برای نخستین بار هفته پیش در لندن به نمایش درآمد. ورونیکا راث، نویسنده مجموعه رمان های «سنت شکن» در این مراسم حضور داشت و اندکی از تازه ترین اثرش گفت: «دو کتاب جدیدم در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهند شد که شبیه جنگ ستارگان اند. تنها می توانم بگویم که ماجرای جوانی است که برای انتقام گیری، با دشمن ظاهریش اتحاد می کنم.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد