نمایشگاه مبلمان و طراحی داخلی در کلن

نمایشگاه مبلمان و طراحی داخلی در کلن
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

برای تمام افراد حرفه ای و یا تازه کار که به کشف آخرین های مبلمان و طراحی داخلی علاقه دارند نمایشگاه بین المللی مبلمان در شهر کلن آلمان اولین رخداد

آگهی

برای تمام افراد حرفه ای و یا تازه کار که به کشف آخرین های مبلمان و طراحی داخلی علاقه دارند نمایشگاه بین المللی مبلمان در شهر کلن آلمان اولین رخداد سال در اروپا است. در این نمایشگاه شما می توانید یخچالی را بیابید که هر دفعه که باز می شود عکسی به موبایلتان می فرستد و برای شام و خرید به شما پیشنهاد می دهد.

از لوازم و طراحی های جدید همواره توسط مصرف کنندگان استقبال می شود اما گرایش اصلی به طرف ارزشهای سنتی مثل «آسایش» است.

یک کارشناس آلمانی می گوید: «مردم این ایام پرتحول را روی اینترنت تجربه می کنند. به روزرسانی ها کسل کننده هستند و همه به دنبال کالایی آشنا هستند که همیشه بوده و امتحانش را پس داده است.»

از جمله لوازم خانگی صندلی هایی هستند که از پالتوهای مادربزرگها ساخته شده اند. تولید کننده این صندلی ها پالتوپوست های قدیمی را به لوازم مدرن تبدیل می کند. به درستی این صندلی ها «زندگی دوم» نام گرفته است.

طبیعت نیز در این میان نقش مهمی ایفا می کند. کاغذدیواری هایی نمایش داده شده اند که از خزه ساخته شده اند. از سایر مواد معتبر همچون فلز، سنگ، چوب نیز در این کاغذدیواری ها استفاده شده است.

مدیرعامل فدراسیون صنعت مبلمان آلمان می گوید: «گرایش به طرف یافتن زیبایی در اشیاء روزانه سالهای گذشته است که اینک با ظاهر جدید باز می گردند. به عبارت دیگر، کلاسیکهای قدیمی برای هزاره سوم بازتعریف شده اند.»

در آلمان صنعت مبلمان از سال ۲۰۱۴ رشد خود را بازیافته است.
انتظار می رود که بیش از ۱۵۰ هزار نفر از سراسر جهان از این نمایش تجاری بازدید کنند. آنها بیش از صد هزار مبلمان و لوازم طراحی داخلی را خواهند دید که یک سوم آنها برای اولین بار در جهان نمایش داده می شوند.

نمایشگاه مبلمان در کلن یکشنبه این هفته، ۲۵
ژانویه به پایان می رسد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟