Eventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
ما را پیدا کنید
آگهی

توافق اوپک و روسیه برای کاهش سطح تولید قیمت نفت را بالا می برد

توافق اوپک و روسیه برای کاهش سطح تولید قیمت نفت را بالا می برد
Copyright 
نگارش از Soroush Alavi
تاریخ انتشار
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

آژانس بین المللی انرژی پیش بینی کرده در صورتی که اوپک به همراه روسیه برسر کاهش سطح تولید نفت به توافق برسند سطح عرضه و تقاضا در بازار به تعادلی نسبی خواهد رسید و قیمت طلای سیاه افزایش خواهد…

آگهی

آژانس بین المللی انرژی پیش بینی کرده در صورتی که اوپک به همراه روسیه برسر کاهش سطح تولید نفت به توافق برسند سطح عرضه و تقاضا در بازار به تعادلی نسبی خواهد رسید و قیمت طلای سیاه افزایش خواهد یافت.

این خبر خوبی برای شرکتهای نفتی از جمله کمپانی آرامکو است که در سال ۲۰۱۸ وارد بازار بورس می شود و سرمایه گذاری خواهد کرد.

امین حسن الناصر، مدیرعامل شرکت نفتی آرامکو گفت: «بنیه صنعت نفت و گاز بدلیل افت درآمد، حذف مشاغل و ورشکستگی بشدت ضعیف شده است. اگر این روند نزولی ادامه پیدا کند پیش بینی می کنیم تا سال ۲۰۲۰ سرمایه گذاری ها تا رقم هزار میلیارد دلار متوقف و یا به زمان دیگری موکول شوند.»

از سوی دیگر شرکت نفتی روس نفت روسیه، یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده نفت در جهان اعلام کرده در صورت توافق بین اوپک و روسیه این شرکت سطح تولید روزانه خود را کاهش نخواهد داد.

ایگور سچین، مدیرعامل روس نفت ضمن تایید این مطلب عنوان کرده، درباره کاهش سطح تولید کشورهایی چون عربستان سعودی و یا ایران تردید وجود دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نگرانی اروپا از پیروزی احتمالی دونالد ترامپ؛ داستان زیان ۱۵۰ میلیارد یورویی چیست؟

کند شدن رشد دومین اقتصاد بزرگ جهان؛ سران حزب کمونیست چین سیاست‌های جدید تدوین می‌کنند

هزینه ساخت آپارتمان در کدام شهرهای اروپا سر به فلک می‌کشد؟