انتخاب سکسی‌ترین مرد طاس زنده در سال ۲۰۲۳ جنجال‌ساز شد

ویلیام شاهزاده ولز
ویلیام شاهزاده ولز Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

یک موسسه تحقیقاتی در این ماه شاهزاده ویلیام را به عنوان «سکسی‌ترین مرد طاس سال» انتخاب کرد و او را بالاتر از چهره‌های برجسته طاس دیگری نظیر وین دیزل و ساموئل ال جکسون شایسته این لقب خواند. امری که باعث واکنش‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی شده است.

آگهی

موسسه «اس‌ای‌او ریبوت» در این فهرست شاهزاده ولز را با امتیاز «سکسی» ۹.۸۸ از ۱۰ پیشتاز رقابت بر سر کسب عنوان سکسی‌ترین طاس سال ۲۰۲۳ اعلام کرد.

پس از شاهزاده ویلیام، وین دیزل با امتیاز ۸.۸۱، جیسون استاتهام با ۸.۵۱ و ساموئل ال جکسون با ۷.۳۱ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. جف بیزوس رئیس شرکت آمازون نیز با ۷.۱۲ امتیاز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

در جایگاه ششم مایکل جردن، بسکتبالیست سابق قرار گرفت که با این عنوان رسماً جذاب‌ترین ستاره ورزشی طاس سال ۲۰۲۳ لقب گرفت. او با قد نزدیک به دو متر و بالاترین دارایی خالص ستاره‌های ورزشی در لیست، با سرمایه ۲.۶ میلیارد دلار، تعجبی نداشت که کله بی‌مویش اغوا‌گر جلوه کند.

آژانس بازاریابی ریبوت گفته است میزان «سکسی» بودن مردان را با نمره‌گذاری بر مواردی نظیر قد افراد مشهور، دارایی خالص انها، براق بودن پوست سرشان، جذابیت صدایشان و در نهایت تعداد دفعاتی که در گوگل مورد جستجو قرار گرفته‌اند به دست آورده است. 

این اولین بار نیست که شاهزاده ویلیام چنین «افتخاری» را کسب می‌کند. با این حال، طرفداران و منتقدان او در رسانه‌های اجتماعی واکنش‌های متفاوتی به یافته‌های تحقیق داشته‌اند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «ویلیام حتی جذاب‌ترین مرد طاس در آینه خانه خودش هم نیست».

ده چهره طاس سکسی سال به انتخاب موسسه ریبوت
ده چهره طاس سکسی سال به انتخاب موسسه ریبوتReboot

با این وجود، تعدادی از هواداران او از فهرست و مقام نخست شاهزاده ویلیام در آن دفاع کرده‌اند. یک کاربر با اشاره به کتاب شاهزاده هری که امسال منتشر شده نوشت: «شاهزاده هری عادت داشت برادرش را به خاطر طاس شدن دست بیاندازد، اما کارما مطمئناً ضربه سختی به دوک ساسکس زد.»

شاهزاده هری در قسمتی از کتاب خاطرات خود با انتقاد ضمنی از ظاهر فیزیکی برادرش می‌گوید که او در حال از دست دادن شباهتش به مادرشان، پرنسس دایانا، است.

او درباره ملاقات با برادرش در سال ۲۰۲۱ می‌نویسد: «من به ویلی نگاه کردم، واقعاً به او نگاه کردم، شاید برای اولین بار از زمانی که بچه بودیم. همه چیز را از نظر گذراندم؛ اخم آشنای او که همیشه در برخورد با من به صورت داشت، طاسی نگران‌کننده‌اش، بیشتر از خودم، و شباهت معروف او به مادرمان که با گذشت زمان و افزایش سن محو می‌شد.»

پیشتر در این ماه نشریه «پیپل» پاتریک دمپسی، بازیگر ۵۷ ساله آمریکایی، را به عنوان سکسی‌ترین مرد زنده در سال ۲۰۲۳ انتخاب کرده بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شصت سال از مرگ مرلین مونرو گذشت؛ دختر موطلایی احمق ولی جذاب، نماد سکس یا زیبای افسرده؟

«عکس با گربه در اپلیکیشن دوستیابی جذابیت مردان را در نظر زنان کم می‌کند»

آیا دارویی برای درمان طاسی وجود دارد؟ دانشمندان پاسخ می‌دهند