جسد مرد آلمانی در یک فریزر در تایلند پیدا شد

پلیس تایلند. عکس: آرشیو
پلیس تایلند. عکس: آرشیو Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مقامات تایلندی می‌گویند جسد تکه‌تکه شده یک تاجر آلمانی را که مدتی پیش گم شده بود، در یک فریزر پیدا کرده‌اند.

آگهی

جستجو برای یافتن نشانه‌ای از هانس پیتر ماک، مرد آلمانی ۶۲ ساله، دوشنبه شب ۱۰ ژوئیه (۱۹ تیر) پس از آن به پایان رسید که پلیس تایلند بقایای جسد او را در یک کیسه زباله در خانه‌ای اجاره‌ای در شهر نونگ پرو در استان کانتچانابوری تایلند پیدا کرد.

آقای ماک، دلال ملک، که با همسر تایلندی خود در شهر پاتایا در شرق این کشور زندگی می‌کرد از روز ۴ ژوئیه ناپدید شده بود. وی آخرین بار سوار بر خودروی سدان مرسدس بنز خود در پاتایا دیده شده بود.

گزارش‌ها می‌گویند پلیس این خودرو را روز یکشنبه در پارکینگ یک آپارتمان مسکونی در نونگ پرو پیدا کرده است. بر اساس تصاویر پخش شده از کانال های تلویزیونی تایلند، ماموران پلیس همراه با جسد یک «اره برقی شارژی» نیز کشف کردند.

پلیس می‌گوید دو مظنون آلمانی را در این رابطه دستگیر کرده است. به گفته مقامات، آن‌ها برای قتل آقای ماک توطئه کرده و پس از کشتن او جسدش را قطعه‌قطعه کرده‌اند.

بقایای جسد آقای ماک به کمک تصاویر دوربین‌های مداربسته پیدا شده است. این در حالی است که مقدار زیادی پول نیز از حساب بانکی وی مفقود شده است.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

تلویزیون محلی تایلند گفته است همسر آقای مک پس از اینکه او برای قرار ناهار در ۴ ژوئیه حاضر نشد با او تماس گرفت. در پاسخ، وی پیامی دریافت کرد که می‌گفت با او تماس می‌گیرد. ساعت ۱۰ شب نیز مجدد پیام دیگری دریافت کرد که می‌گفت او هنوز با یک مشتری است.

همسر آقای ماک به رسانه‌های تایلندی گفته بود که شوهرش در رابطه پنج ساله‌شان هرگز به او پیامی ارسال نکرده بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اینترپل برای شناسایی هویت زنان به قتل رسیده در سه کشور اروپایی فراخوان داد

پسری که جسد مادرش را در فریزر نگهداشت

جشن بزرگ هندوها در مالزی؛ باورمندانی که به نشانه توبه قلاب به پوست خود می‌زنند