پرسپولیس برای ششمین بار در هفت سال اخیر قهرمان لیگ ایران شد

قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران
قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران Copyright تسنیم
Copyright تسنیم
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کورس قهرمانی لیگ برتر ایران بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با برتری قرمزهای پایتخت در بازی آخرشان در لیگ به نقطه پایانی رسید.

آگهی

شاگردان یحیی گل محمدی در همان دقایق ابتدایی بازی با نساجی با گل علی نعمتی نشان دادند که برای ششمین قهرمانی در هفت سال اخیر کاملا آماده هستند.

سعید صادقی نیز در دقیقه ۲۷ گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه نساجی مازندران کرد تا قرمزهای پایتخت با خیال راحت وارد رختکن شوند.

تسنیم
گل پرسپولیس به نساجیتسنیم

این در حالی بود که مس کرمان و سپاهان در نیمه نخست به مساوی بدون گل رضایت دادند. مس کرمان یکی از تیم‌هایی است که خطر سقوط به لیگ یک را احساس کرده است.

اما پرسپولیس در نیمه دوم بازی خود دو گل دیگر را وارد دروازه حریف کرد. هادی سرلک و سروش رفیعی سومین و چهارمین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. این تیم توانست در هفته پایان قهرمانی را از آن خود کند. 

استقلال هم توانست در بازی آخر خود در لیگ برتر با هفت گل برنده بازی با تراکتورسازی باشد. تراکتور یک گل وارد دروازه استقلال کرد. استقلال در پایان هفته آخر لیگ برتر توانست در جایگاه سوم قرار گیرد. 

تیم سپاهان گرچه توانست با نتیجه دو بر یک مس کرمان را شکست دهد اما در نهایت با ۶۵ امتیاز و یک امتیاز کمتر از پرسپولیس در جایگاه دوم قرار گرفت. 

 مس با این شکست به دسته اول سقوط کرد. پیش از این سقوط نفت مسجدسلیمان قطعی شده بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«گل‌محمدی می‌رود و با ساپینتو تمدید نمی‌کنند»؛ گمانه‌زنی‌ها در مورد فرجام نیمکت پرسپولیس و استقلال

دربی شماره ۱۰۰؛ حساس‌ترین جدال پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی در لیگ

فولاد با شکست پرسپولیس قهرمان سوپرجام ایران شد