فولاد با شکست پرسپولیس قهرمان سوپرجام ایران شد

قهرمانی فولاد در سوپرجام ایران
قهرمانی فولاد در سوپرجام ایران Copyright خبرگزاری فارس
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تیم فولاد خوزستان موفق شد با شکست پرسپولیس به سلطه ۴ ساله قرمزپوشان پایتخت در سوپرجام خاتمه و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

آگهی

تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد با شکست پرسپولیس عنوان قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران را کسب کند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس، قهرمان ۵ فصل اخیر لیگ برتر و فولاد که موفق شده بود فصل گذشته عنوان قهرمانی در جام حذفی را به خود اختصاص دهد روز دوشنبه ۱۸ بهمن در شهر سیرجان به مصاف هم رفتند. 

پرسپولیسی‌ها که ساعاتی پیش از مسابقه مهدی ترابی، بهترین بازیکن خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده بودند، غایبان زیادی در این مسابقه داشتند و چند بازیکن اصلی این تیم به دلیل مصدومیت و ابتلا به کرونا در میدان حاضر نبودند.

قرمزپوشان فولاد در دقیقه ۱۸ این مسابقه موفق شدند روی یک ضربه ایستگاهی و در پی اشتباه حامد لک، دروازه‌بان پرسپولیس، دروازه حریف را باز کنند. موسی کولیبالی مدافع تنومند اهوازی‌ها با ضربه سر توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد. بعد از این گل، شاگردان یحیی گل‌محمدی تلاش زیادی کردند تا بتوانند در همان نیمه نخست بازی را به تساوی بکشانند.

در دقایق پایانی نیمه اول، کمال کامیابی‌نیا حتی یک بار با ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد که با تصمیم داور این گل آفساید اعلام شد.

با آغاز نیمه دوم، پرسپولیسی‌ها حملات خود را روی دروازه فولاد افزایش دادند و چندین بار تا آستانه باز شدن دروازه حریف هم پیش رفتند اما شاگردان یحیی موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادند.

این بازی البته حواشی زیادی هم به همراه داشت و مهدی شیری از پرسپولیس در دقیقه ۶۳ و حمید بوحمدان از فولاد در دقیقه ۸۱ با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند.

پرسپولیسی‌ها که در ۴ سال اخیر توانسته بودند سوپرجام را به خود اختصاص دهند، این بار مغلوب شاگردان جواد نکونام شدند تا فولادی‌ها بتوانند به سلطه قرمزپوشان پایتخت بر این جام خاتمه دهند.

پرسپولیس البته دو هفته قبل و در ورزشگاه آزادی توانسته بود فولاد را در چارچوب رقابت‌های لیگ شکست دهد اما این بار و در مسابقه سوپرجام این اهوازی‌ها بودند که انتقام گرفتند و جام را با خود به خانه بردند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پرسپولیس برای ششمین بار در هفت سال اخیر قهرمان لیگ ایران شد

رستگاری در هفته پایانی؛ پرسپولیس برای پنجمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد

پوکر تکمیل شد؛ چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس، چهار هفته مانده به پایان لیگ