جایزه بلیط بخت‌آزمایی «مگا میلیونز» به ۹۴۰ میلیون دلار رسید

برگه بلیط بخت آزمایی «مگا میلیونز»
برگه بلیط بخت آزمایی «مگا میلیونز» Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

برنده خوش شانسی که نامش در قرعه‌کشی جمعه شب مشخص شود در صورت انتخاب برای دریافت جایزه به صورت نقدی صاحب ۴۸۳ میلیون و پانصد هزار دلار خواهد شد.

آگهی

مبلغ جایزه بلیط بخت‌آزمایی «مگا میلیونز» در آمریکا پس از آنکه در آخرین قرعه کشی روز سه‌شنبه هیچ برنده‌ای نداشت به ۹۴۰ میلیون دلار افزایش یافت.

اعداد قرعه‌کشی شده در آخرین ساعات شامگاه سه‌شنبه به ترتیب ۲۵، ۲۹، ۳۳، ۴۱، ۴۴ و عدد ۱۸ به عنوان مگابال بودند.

این قرعه‌کشی برنده‌ای برای جایزه بزرگ نداشت و برنده قرعه‌کشی بعدی که جمعه شب انجام می‌شود در صورت برخورداری از بخت و اقبال بسیار بزرگ ۹۴۰ میلیون دلار به جیب خواهد زد.

این مبلغ اما برای برنده‌ای است که ترجیح دهد جایزه خود را در اقساط متعدد به مدت ۲۹ سال دریافت کند؛ حال آنکه اغلب افراد ترجیح می‌دهند در صورت برنده شدن جایزه خود را یکجا دریافت کنند.

برنده خوش شانسی که نامش در قرعه‌کشی جمعه شب مشخص شود در صورت انتخاب برای دریافت جایزه به صورت نقدی ۴۸۳ میلیون و پانصد هزار دلار خواهد شد.

نبود هیچ برنده‌ای برای جایزه ۷۸۵ میلیون دلاری قرعه‌کشی قبلی در شامگاه سه‌شنبه به این معنا است که در طول ۲۳ قرعه‌‌کشی متوالی پیشین نیز برنده‌ای برای جایزه برتر این بازی مشهور لاتاری اعلام نشده است.

برگه‌های بازی مگا میلیونز در ۴۵ ایالت آمریکا و همچنین در واشنگتن دی سی و جزایر ویرجین ایالات متحده در دسترس علاقمندان به شرکت در این لاتاری است.

برای بردن جک‌پات تازه مگا میلونیز که ششمین جایزه بزرگ تاریخ بازی‌های لاتاری در ایالات متحده خوانده می‌شود باید از اقبال بلندی برخوردار بود و بخت یک در ۳۰۲.۶ میلیون را از آن خود کرد. 

توییتر یورونیوز فارسی را دنبال کنید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اتفاقی تاریخی؛ یک فرانسوی برنده جایزه ۲۰۰ میلیون یورویی بلیت بخت آزمایی شد

دو زن جسد پیرمردی را به بانک بردند و از حسابش برداشت کردند

رکوردشکنی حق‌الوکاله؛ وکلایی که پاداش ۵۵ میلیاردی ایلان ماسک را لغو کردند، ۶ میلیارد دلار می‌خواهند