جایزه ۷۹۰ میلیون دلاری «مگا میلیون» در انتظار برنده خوش شانسی که اعداد را درست حدس بزند

بخت آزمایی مگا میلیون
بخت آزمایی مگا میلیون Copyright AP photo
Copyright AP photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پس از برگزاری ۲۸ قرعه کشی متوالی و عدم تعیین برنده جایزه اصلی بخت آزمایی شرکت مگا میلیون، اکنون مبلغ این جایزه به ۷۹۰ میلیون دلار رسیده است.

آگهی

شرکت بخت‌آزمایی مگا میلیون اعلام کرد پس از آنکه روز جمعه هیچ کس نتوانست جایزه ۶۶۰ میلیون دلاری این هفته را برنده شود، مبلغ جایزه به ۷۹۰ میلیون دلار افزایش یافته است. این بدان معناست که حالا چهارمین جایزه تاریخ ایالات متحده در انتظار برنده خوش شانسی است که بتواند اعداد درست قرعه کشی را حدس بزند. 

در آخرین قرعه کشی این شرکت تنها ۴ نفر توانستند جایزه یک میلیونی برنده شوند و خبری از جایزه‌های بزرگ‌تر نبود. هرچند شرکت‌کنندگان بسیاری هم جوایز کوچکتری بردند اما هیچ کس نتوانست صاحب ۶۶۰ میلیون دلار رویایی شود. 

رقم جایزه اصلی ابه این دلیل افزایش پیدا کرده که در ۲۸ قرعه کشی متوالی هیچ کس نتوانست اعداد را درست حدس بزند. کسانی که امیدوار به برنده شدن داشتند باید شانس ۱ در ۳۰۲ میلیون را شکست می‌دادند. 

اگر جمعه شب کسی برنده این جایزه می‌شد و گزینه دریافت نقدی را انتخاب می‌کرد، پس از کسر مالیات مبلغی حدود ۳۸۸ میلیون دلار به خانه می‌برد. حالا اما برنده قرعه‌کشی آتی پس از کسر مالیات چیزی حدود ۴۶۴ میلیون دلار به جیب خواهد زد. 

مدیران شرکت مگا میلیون از همین حالا به برنده یا برندگان احتمالی قرعه‌کشی بعدی توصیه کرده‌اند که برای دریافت جایزه خود با یک وکیل و یا مشاور مالی تماس بگیرند تا مطمئن شوند بهترین تصمیم را گرفته‌اند. 

حال باید دید پس از ۲۹ قرعه کشی بالاخره برنده خوش‌شانس این جایزه هنگفت مشخص خواهد شد یا باز هم این مبلغ اضافه و قرعه به نوبت ۳۰ کشیده می‌شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فردی ناشناس در فلوریدای آمریکا برنده خوش‌شانس جایزه ۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیونی «مگا میلیونز» شد

برنده جایزه ۱.۳ میلیارد دلاری بخت‌آزمایی آمریکا هنوز برای دریافت جایزه مراجعه نکرده است

یک بلیط بخت‌آزمایی یورومیلیونز ۱۷۰ میلیون پوند برد