برنده جایزه ۱.۳ میلیارد دلاری بخت‌آزمایی آمریکا هنوز برای دریافت جایزه مراجعه نکرده است

برگه های بازی مگا میلیونز در یک کیوسک بازی
برگه های بازی مگا میلیونز در یک کیوسک بازی Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از مریم عباسی‌زاده
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

این رقم جایزه دومین رقم بالا در تاریخ مسابقات بخت آزمایی در آمریکا محسوب می‌شود. تنها اطلاعاتی که در مورد برنده مشخص است اینکه او از الینوی، از ایالت‌های غربی آمریکاست و بلیط بخت‌آزمایی برنده را در یکی از پمپ‌بنزین‌هایی زنجیزه‌ای «اسپیدوی» در حومه شیکاگو خریده بود.

آگهی

برنده خوش‌شانس ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری بخت‌آزمایی ماه ژوئیه در آمریکا هنوز برای دریافت جایزه مراجعه نکرده است. این بخت آزمایی در ماه ژوئیه برگزار شده بود اما با گذشت بیش از یک‌ ماه هنوز این فرد «خوش‌اقبال» خود را برای دریافت این جایزه هنگفت معرفی نکرده است.

این جایزه، دومین رقم بالا در تاریخ مسابقات بخت آزمایی در آمریکا محسوب می‌شود. تنها اطلاعاتی که در مورد برنده مشخص است اینکه او از الینوی، از ایالت‌های غربی آمریکاست و بلیط ببرنده را در یکی از پمپ‌بنزین‌هایی زنجیره‌ای «اسپیدوی» در حومه شیکاگو خریده بود. طبق اطلاعات موجود، او این بلیط را ۲۹ ژوئیه یعنی تنها یک روز قبل از قرعه‌کشی تهیه کرده بود.

طبق قوانین بخت آزمایی در این ایالت آمریکا، برنده یک‌ سال برای معرفی خود و تحویل گرفتن جایزه زمان دارد. بدین ترتیب اگر تا ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۳ خبری از فرد مزبور نشود مبلغ جایزه بین مسابقات لاتاری دیگر ایالت‌ها تقسیم می‌شود. مدیر لاتاری ایالت الینوی این اتفاق را خیلی عجیب نمی‌داند، او می‌گوید: «مبلغ بقدری بالاست که ممکن است برنده برای آماده کردن روحی و روانی خود به زمان زیادتری نیاز داشته باشد.»

طبق قوانین، افرادی که مبلغی بالای ۲۵۰ هزار دلار برنده می‌شوند می‌توانند هویت خود را مخفی نگه دارند. مسئولان لاتاری حالا می‌گویند در همکاری نزدیک با فرد برنده آمادگی دارند تا ضمن احترام به نظر او از همه راه‌های ممکن برای حفظ اسرار شخصی با وی همکاری کنند.

رکورد مبلغ در مسابقات «مگامیلیونز» همچنان مربوط به سال ۲۰۰۸ و زمانی است که یک آمریکایی خوش‌شانس یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون به جیب زد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جایزه ۷۹۰ میلیون دلاری «مگا میلیون» در انتظار برنده خوش شانسی که اعداد را درست حدس بزند

برنده‌ خوش شانس بلیت بخت آزمایی ۱ میلیارد دلاری را برد

تهدید پهپادهای شکارچی روسیه؛اوکراین تانک‌های۱۰ میلیون دلاری آبرامز آمریکا را از خط مقدم بیرون می‌کشد