فیسبوک اشرف غنی: «باید به طالبان دست یاری داد»، غنی: «فیسبوکم هک شده»

محمد اشرف غنی
محمد اشرف غنی Copyright آسیوشیتد پرس
Copyright آسیوشیتد پرس
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رئيس جمهوری پیشین افغانستان در پیامی توییتری از هک شدن حساب فیسبوکش خبر داد.

آگهی

در پی انتشار پیامی در حساب فیسبوک محمد اشرف غنی، رئيس جمهوری پیشین افغانستان که در آن از جامعهٔ جهانی خواسته شده بود به‌سوی دولت کنونی افغانستان دست یاری دراز کند، آقای غنی در پیامی توییتری اعلام کرد که حساب کاربری فیسبوک وی هک شده و بنابراین محتوای انتشاریافته در آن اعتباری ندارد.

در پیام فیسبوکی که حوالی ظهر روز دوشنبه به وقت افغانستان در حساب آقای غنی انتشار یافت آمده است: «جهان باید بداند که اگر افغانستانی امن و آباد می‌خواهد باید به سوی آن دست دوستی دراز کند» و همچنین:‌ «جامعه جهانی به‌جای آنکه مردم افغانستان را به حاشیه براند، باید با دولت کنونی تعامل داشته باشد.»

همچنین در این بیانیه فیسبوکی آمده «غلام‌محمد اسحاق‌زی» که بناست امروز به نمایندگی از افغانستان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند «از پشتیبانی هیچ حکومت و مردمی برخوردار نیست».

محمد اشرف غنی روز ۱۵ اوت سال جاری همزمان با تصرف کابل به دست نیروهای طالبان به دوحه قطر گریخت. وی اندکی بعد گفت که تصمیم به گریز از کابل دشوارترین تصمیم عمرش بوده اما باور داشته که تنها راه پیشگیری از خونریزی بیشتر در پایتخت افغانستان همین تصمیم بوده است.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اشرف غنی: یکصد هزار دلار به آشپز ارگ پیشنهاد دادند تا مرا مسموم کند

طالبان در کابل؛ آمریکا دیگر اشرف غنی را به رسمیت نمی‌شناسد

دست‌کم «هشت کشته» در پی حملات هوایی پاکستان به دو ولایت افغانستان؛ طالبان به نوار مرزی حمله کرد