جواهرات هنرپیشه هالیوود شرکت‌کننده در جشنواره کن را دزدیدند

جودی ترنر اسمیت
جودی ترنر اسمیت Copyright AP Photo
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

این سرقت در روز جمعه در اتاق هتل این بازیگر در شهر کن واقع در جنوب فرانسه روی داده و مالباخته با همراهانش ماجرا را به اطلاع پلیس رسانده‌اند.

آگهی

دزدان ناشناس جواهرات «جودی ترنر اسمیت»، بازیگر زن هالیوود را که در جشنواره بین‌المللی فیلم کن حضور دارد، از درون اتاقش در هتل دزدیدند.

خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه ۱۲ ژوئیه (۲۱ تیر) با اعلام این خبر به نقل از روزنامه محلی «نیس ماتن» فرانسه نوشت پلیس قضایی شهر نیس در حال حاضر مشغول انجام تحقیق در این زمینه است.

هنوز گفته نشده که آیا این جواهرات متعلق به خود این هنرپیشه است یا آنها را امانت گرفته است. برخی از ستارگان سینما و شرکت‌کنندگان در جشنواره فیلم کن چنان که در این جشنواره مرسوم است، جواهراتی را که در مراسم مختلف استفاده می‌کنند، قرض می‌گیرند.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

خبرگزاری فرانسه می‌گوید این سرقت در روز جمعه در اتاق هتل این بازیگر در شهر کن واقع در جنوب فرانسه روی داده و مالباخته با همراهانش ماجرا را به اطلاع پلیس رسانده‌اند. همین منبع گفته که بر خلاف آنچه پیش از این در رسانه‌ها ذکر شده، ارزش جواهرات مسروقه «ده‌ها هزار یورو» نبوده بلکه ارزش آن در مقایسه با موارد مشابهی که در سال‌های گذشته در کن اتفاق افتاده «چندان زیاد نیست».

پلیس قضایی نیس گفت: «ما فعلا نمی‌توانیم چیزی بگوییم، اما هیچ احتمالی را هم از نظر دور نداریم.»

جودی ترنر اسمیت که با درخشش در یک سریال آمریکایی به نام «خون حقیقی» در عالم سینما مطرح شد، با فیلمی به نام «کوئین و اسلیم» اثر کارگردان آمریکایی ملینا متسوکس در سال ۲۰۱۹ مورد توجه قرار گرفت. داستان این فیلم ماجرای یک زن و شوهر سیاهپوست است که هنگام کنترل پلیس در آمریکای مدرن اتفاقاتی برایشان می‌افتد.

این بازیگر جامائیکایی‌تبار که تابعیت بریتانیایی دارد، ابتدا در بریتانیا و سپس در ایالات متحده بزرگ شده است. او امسال برای شرکت در بحث‌های مربوط به جایگاه زنان و اقلیت‌ها در سینما به کن و جایزه «زنان در حرکت» دعوت شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ماجرای بولسونارو و جواهرات اهدایی عربستان؛ رئیس جمهور پیشین برزیل هرگونه اقدام «غیرقانونی»را منکر شد

نیم میلیون اثر هنری دزدیده شده در ایتالیا در سال ۲۰۲۰ کشف شد

سرقت از خانه شاهزاده سعودی در پاریس؛ ۶۰۰ هزار یورو کالای لوکس و جواهر دزدیده شد