سرقت از خانه شاهزاده سعودی در پاریس؛ ۶۰۰ هزار یورو کالای لوکس و جواهر دزدیده شد

عکس تزیینی است
عکس تزیینی است Copyright Willy Sanjuan/2018 Invision
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در این سرقت کاملا برنامه ریزی شده تعدادی ساک زنانهِ مارک «اِرمس» (شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس) به ارزش هر یک ۱۰ تا ۳۰ هزار یورو به همراه یک ساعت مچی مارک «کَارتیه»، تعدادی پالتوی خز با مارک «شَنل» و مقادیری جواهر دزدیده شده است.

آگهی

آپارتمان یک شاهزاده خانم سعودی سه ماه بعد از آنکه وی پا به خانه لوکس پاریسی خود گذاشته بود طعمه یک سرقت حرفه‌ای به ارزش ۶۰۰ میلیون یورو شد.

شاهزاده خانم که از ماه اوت یعنی کم‌تر از چهار ماه پیش به آپارتمان خود در ناحیه هشتم تقسیم بندی شهری پایتخت فرانسه پا گذاشته بود پنجشنبه شب هنگام بازگشت به خانه متوجه تخلیه منزل و کیف‌های لوکس، خز‌های شَنل و جواهراتی شد که کارشناسان مجموع آنها را به قیمت ششصد میلیون یورو ارزش‌گذاری کرده‌اند.

خبرگزاری فرانسه در گزارش خود از این ماجرا به نقل از یک فرد نزدیک به پرونده اعلام کرد که دزد یا دزدان بدون شکستن قفل و ایجاد خسارت بر در ورودی وارد آپارتمان محل سرقت شده‌اند که در خیابان جورج پنجم در نزدیکی خیابان شانزه‌لیزه واقع شده است.

به گفته منبع یاد شده، در این سرقت کاملا برنامه ریزی شده تعدادی ساک زنانهِ مارک «اِرمس» (شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس) به ارزش هر یک ۱۰ تا ۳۰ هزار یورو به همراه یک ساعت مچی مارک «کَارتیه»، تعدادی پالتوی خز با مارک «شَنل» و مقادیری جواهر دزدیده شده است.

مبلغ اعلام شده در خصوص ارزش کالاها و جواهرات ربوده شده تقریبی است و ارزش واقعی کلیه اشیا به سرقت رفته توسط کارشناسان در حال بررسی است.

شاهزاده سعوی که امولش به سرقت رفته و البته خبرگزاری‌ها نامی از وی نبرده‌اند یک زن ۴۷ ساله است که پس از مواجه شدن صحنه سرقت دچار شوک شده و اینک در بیمارستان بستری است.

دادستانی عمومی پاریس برای این پرونده تحقیقاتی را آغاز کرده و یگان ویژه مبارزه با سرقت در پلیس قضایی فرانسه را مامور رسیدگی به این پرونده کرده است.

پلیس در تحقیقات اولیه به مردی شک کرده که شاهزاده خانم سعودی برای مدتی پذیرای وی در منزلش بود. این فرد گویا قبلا به دفعات به میزبان خود پیشنهاد کرده بود که کالاهای لوکس را به وی بفروشد اما صاحب خانه این پیشنهاد‌ها را رد کرده بود.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جواهرات هنرپیشه هالیوود شرکت‌کننده در جشنواره کن را دزدیدند

شاهزاده سعودی در سقوط بالگرد کشته شد

جزئیات ربوده شدن سه شاهزاده سعودی توسط دولت عربستان