جورج کلونی شایعه قدیمی دادن هدیه ۱ میلیون دلاری به ۱۴ دوست نزدیکش را تایید کرد

جورج کلونی و همسرش امل
جورج کلونی و همسرش امل Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جورج کلونی گفته که قصد او تقسیم ثروتش با دوستان نزدیکش است چرا که دستاوردهای هنری‌اش در طول ۳۵ سال گذشته مرهون کمک‌های آنها بوده و در عین حال به هنگام شکست‌هایش نیز در کنار آنها آرام گرفته و انگیزه تلاش دوباره به دست آورده است.

آگهی

جورج کلونی بازیگر ۵۹ ساله هالیوود در مصاحبه‌ای رسمی شایعه‌ای قدیمی را که او به دوستان نزدیکش هدیه نقدی ۱ میلیون دلاری داده، تایید کرد.

آقای کلونی در مصاحبه‌ای با مجله جی‌کیو(GQ) که روز سه‌شنبه منتشر شد، اعلام کرد که در سال ۲۰۱۳ به هر یک از ۱۴ دوست نزدیک خود یک میلیون دلار پول نقد داده است.

او توضیح داد که قصدش تقسیم ثروتش با دوستان نزدیکش بوده چرا که دستاوردهای هنری‌اش در طول ۳۵ سال گذشته مرهون کمک‌های آنها بوده و در عین حال به هنگام شکست‌هایش نیز در کنار آنها آرام گرفته و انگیزه تلاش دوباره به دست آورده است.

آقای کلونی توضیح داده که برای حمل و نقل این میزان پول نقد از یک خودروی وَن قدیمی که روی آن «گل‌فروشی» نوشته شده بود، استفاده کرده و تنها برخی از محافظان و دستیار ویژه خود را در جریان این کار قرار داده بود. او یاد آور شده، زمانی که این خودروی قدیمی حامل اسکناس‌های دلار را می‌رانده، محافظان و دستیار او کاملا شوکه نظاره‌گر ماجرا بوده‌اند.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

بازیگر ۵۹ ساله هالیوود در ادامه این مصاحبه اظهار داشته است:«من فقط یک نقشه برداشتم و جاهای را که باید در طول مسیر زندگی‌ام بروم، تعیین کردم ولی تمام چیزهایی که در این مسیر، تجربه کرده‌ام مرهون همراهی دوستانم بوده است.»

یکی از دوستان آقای کلونی چند سال پیش در گفتگو با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی از دست و دلبازی ۱ میلیون دلاری ستاره هالیوود در قبال دوستانش روایت کرده بود ولی او تاکنون این خبر را تایید نکرده بود تا همچنان در حد شایعه‌ای قدیمی باقی بماند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جورج کلونی از رسانه‌ها خواست عکس‌های فرزندانش را منتشر نکنند

پلیس تایلند مرد ایتالیایی جاعل هویت جرج کلونی را در پاتایا دستگیر کرد

حمایت جرج کلونی و همسرش از جنبش «راهپیمایی برای زندگی‌مان»