بازداشت دو نفر به‌دلیل ادعای بمب‌گذاری در پروازی که مجبور به فرود اضطراری شد

بازداشت دو نفر به‌دلیل ادعای بمب‌گذاری در پروازی که مجبور به فرود اضطراری شد
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

این پرواز که کراکو به سمت دوبلین در حرکت بود، به دلیل دریافت هشدار بمب‌گذاری در لندن فرود اضطراری کرد.

آگهی

دو مرد به دلیل ادعای وجود بمب در پرواز شرکت هواپیمایی رایان ایر دستگیر شدند.

هواپیمای شرکت رایان ایر که دوشنبه شب از کراکو لهستان به سمت دوبلین ایرلند در حرکت بود، به دلیل دریافت هشدار بمب‌گذاری در هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

دوشنبه شب ۱۳ ژوئیه (۲۳ تیر) در توالت هواپیمای رایان‌ایر یادداشتی پیدا شد که از بمب‌گذاری در هواپیما خبر داده بود. بعد از این ماجرا خلبان بلافاصله تصمیم به فرود اضطراری می‌گیرد و هواپیما را به سمت فرودگاه استندستد لندن هدایت کرد.

هواپیما پس از فرود عادی در فرودگاه به سمت یکی از ایستگاه‌های دورافتاده فرودگاه هدایت شد و مسافران بدون مشکل از پرواز خارج شدند. ماموران امنیتی پس از بررسی هواپیما، هیچ مورد مشکوکی پیدا نکردند. بعد از آن دو مرد که هر دو مسافر این پرواز بودند برای بررسی بیشتر تحت بازجویی قرار گرفته و بازداشت شدند.

این دو مرد ۲۶ و ۴۷ ساله به اتهام اخلال در پرواز و همچنین ادعای دروغین مبنی بر وجود بمب در پرواز دستگیر شده‌اند. مسافران این پرواز هم بعد از پیاده شدن، در پروازهای جداگانه به سمت دوبلین پرواز کردند.

شرکت رایان‌ایر که به دلیل فراهم کردن پروازهای ارزان قیمت و اقتصادی، یکی از شرکت‌های پرطرفدار هواپیمایی در اروپا است بابت اتفاق رخ داده از مسافران عذرخواهی کرده و ابراز امیدواری کرده است، مسافران هر چه سریعتر بتوانند به مقصد خود برسند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مرد تبرئه‌شده از اتهام انفجار هواپیمای «ایر ایندیا» به ضرب گلوله مشکوک در کانادا کشته شد

اعتصاب در شرکت هواپیمایی رایان ایر ۵۵ هزار مسافر را سرگردان کرد

افت سود خالص کمپانی رایان ایر علیرغم رشد تعداد مسافران