توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند به شرط آنکه ...

گزینه ویرایش توئیت
گزینه ویرایش توئیت Copyright canva
نگارش از مریم طوسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اگر شما هم خود را یک توئیتری واقعی می‌دانید باید از خواندن اولین خط پیام شب گذشته این شبکه اجتماعی برای چند ثانیه به وجد آمده باشید اما...

آگهی

اگر شما هم خود را یک توئیتری واقعی می‌دانید باید از خواندن اولین خط پیام شب گذشته این شبکه اجتماعی برای چند ثانیه به وجد آمده باشید. «گزینه ویرایش توئیت را اضافه خواهیم کرد...» اما این توئیت توئیتر در ادامه شرطی را مطرح می‌کند که اگرچه اجرا شدنی است ولی امیدی به آن نمی توان بست.

شبکه اجتماعی توئیتر در روزهایی که جهان همچنان درگیر بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ است، اعلام کرد که به شرط آنکه همه ماسک بزنند، گزینه ویرایش را به توئیت‌ها اضافه خواهد کرد.

این شبکه اجتماعی با ۳۲۰ میلیون کاربر و با وجود درخواست‌های مکرر آنان برای ارائه امکان ویرایش توئیت‌ها از انجام آن سرباز زده است.

اما توئیتر روز پنجشنبه، ۲ ژوئیه برای نشان دادن اهمیت استفاده از ماسک جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در حساب رسمی خود در توئیتر نوشت: «هر زمان همه ماسک بزنند می‌توانید دکمه ویرایش داشته باشید.»

این شبکه اجتماعی برای تاکید بر این موضوع در توئیتی دیگر منظور خود را اینگونه توضیح داد: «همه ...یعنی ...همه»

گزینه ویرایش توئیت مخالفان و موافقانی دارد. موافقان این موضوع می‌گویند که به دلیل نبود امکان ویرایش مجبور می‌شوند به دلیل اشتباه تایپی آن را در توئیتی دیگر اصلاح کنند و یا به همین خاطر مورد هجمه دیگر کاربران قرار می‌گیرند.

اما مخالفان امکان ویرایش توئیت نیز می‌گویند که این موضوع به امکان ایجاد تغییر، از بین بردن تاریخچه اظهارات افراد و گسترش اطلاعات نادرست منجر می‌شود.

واکنش جالب اهالی توئیتر به بازی گرفته شدن احساساتشان

پاسخ کاربران توئیتر به این پیام جالب و همراه با طنز و شوخ‌طبعی بود. بسیاری با انتشار گیف‌ GIF احساسات خود را نشان دادند و برخی دیگر نیز با ابتکار عمل واکنش نشان دادند.

تعدادی از کاربران در پیام خود در پاسخ به توئیت توئیتر کلماتی را به اشتباه تایپ کردند.

یکی دیگر از کاربران نوشت: «همه آنهایی که فکر می‌کردند جلوگیری از گسترش کووید ۱۹ برای پوشیدن ماسک کافی نبود، حالا شاید این نظرشان را عوض کند.»

یک کاربرا دیگر هم در وصف این توئیت توئیتر تنها در عبارتی کوتاه نوشت: « مادر همه توئیت‌ها»

با وجود توصیه‌ها درباره اهمیت استفاده از ماسک برای پیشگیری از ابتلا به بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ در ایالات متحده، این موضوع در میان هواداران دونالد ترامپ مخالفانی دارد و به موضوعی چالش برانگیز و سیاسی تبدیل شده است.

اقدامات اخیر توئیتر در نظارت بر محتوای توئیت‌های رئیس جمهوری ایالات متحده باعث شده است که بسیاری از هواداران دونالد ترامپ این شبکه اجتماعی را به درگیر شدن در موضوعات سیاسی متهم کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کرونا «ماسک عروس» را وارد دنیای مد کرد

توییتر قابلیت ارسال توییت صوتی را به سرویس خود اضافه کرد

افزایش بیماری‌های مقاربتی در اروپا؛ مرکز پیش‌گیری و کنترل بیماری‌ها هشدار داد