چالش کاراکتر خود را برگزین؛ سگ ماسک‌پوش مدل‌های مختلف برخورد با ویروس کرونا را اجرا می‌کند

سگ ماسک‌پوش نحوه‌های برخورد با ویروس کرونا را اجرا می‌کند
سگ ماسک‌پوش نحوه‌های برخورد با ویروس کرونا را اجرا می‌کند Copyright mrymargaret via Storyful
Copyright mrymargaret via Storyful
نگارش از مریم طوسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در این چالش در شبکه اجتماعی تیک تاک یک فرد با پوشیدن لباس‌های متفاوت حالت‌های مختلف به خود می‌گیرد و از دنبال‌کنندگانش می‌خواهد که کاراکتر خود را در میان آنها پیدا کنند.

آگهی

یک کاربر شبکه‌های اجتماعی با الهام از یک چالش تیک تاکی «کاراکتر خود را برگزین»، نحوه برخورد مردم با رعایت الزامات بهداشتی را برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا نشان داده است.

در این چالش که از تیک تاک آغاز و به دیگر شبکه اجتماعی راه یافت، یک فرد با پوشیدن لباس‌های متفاوت حالت‌های مختلف به خود می‌گیرد و از دنبال‌کنندگان خود می‌خواهد که کاراکتر خود را در میان آنها پیدا کنند.

او با پوشاندن ماسک به روش‌های مختلف به صورت سگ خود، افراد را به گروه‌های مختلف تقسیم کرده و می‌پرسد که شما جزو کدام گروهید؟

وی افرادی که ماسک را به صورت صحیح به صورت می‌زنند «جناب تابع مقررات»، کسانی که آن را تنها از یک طرف به گوش خود آویزان می‌کنند «جناب تظاهر به رعایت»، آنهایی که ماسک را می پوشند اما بینی خود را بیرون می‌گذارند «جناب تا حدودی محتاط»، افرادی که با پارچه و روسری صورتشان را می‌پوشانند «جناب خودکفای نوآور»، کسانی که ماسک‌ وعینک تخصصی به صورت می‌زنند «جناب مضطرب خیلی محتاط»، آنهایی که ماسک‌های دست‌ساز خوش رنگ و لعاب استفاده می‌کنند را «جناب شیک خوشتیپ» و مخالفان پوشیدن ماسک را «جناب مخالف بیخیال» می‌خواند که به حفاظت از خود و دیگران اهمیت نمی‌دهد.

با وجود توصیه‌ها درباره اهمیت پوشیدن ماسک برای پیشگیری از ابتلا به بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ در ایالات متحده، این موضوع در میان هواداران دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مخالفانی دارد و به موضوعی سیاسی تبدیل شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ترامپ زدن ماسک را در آمریکا الزامی نمی‌کند

تذکر به استفاده از ماسک به قیمت جان راننده فرانسوی اتوبوس تمام شد

سازمان جهانی بهداشت: هرجا رعایت فاصلهٔ اجتماعی ممکن نیست ماسک بزنید