کاهش موارد ابتلا به کرونا در پکن؛ از ۸ میلیون نفر تست گرفته شد

کاهش موارد ابتلا به کرونا در پکن؛ از ۸ میلیون نفر تست گرفته شد
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بنا به آمار رسمی تاکنون ۴۶۳۴ نفر در چین بر اثر ابتلا به بیماری همه‌گیر «کووید ۱۹» جان خود را از دست داده‌اند.

آگهی

کاهش شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در چین روز دوشنبه با ثبت تنها ۱۲ مورد ابتلا ادامه یافت.

به گفته مسئولان چینی هفت نفر از بیماران جدید مبتلا به «کووید ۱۹» در داخل خاک چین به نوع جدید ویروس کرونا مبتلا شده اند. مقامات چین در هفته های گذشته از هشت میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در پکن، پایتخت این کشور تست کرونا گرفتند.

داده های روز دوشنبه کمیسیون ملی بهداشت در چین نشان می دهد که تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در پکن نسبت به روز یکشنبه ۵۰ درصد کاهش یافته است. این در حالی است که مرگ جدیدی نیز بر اثر ابتلا به این ویروس در چین به ثبت نرسیده است.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

بنا به آمار رسمی تاکنون ۴۶۳۴ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری همه گیر «کووید ۱۹» جان خود را از دست داده اند. تعداد کل مبتلایان شناسایی شده در چین نیز ۸۳ هزار ۵۱۲ نفر است.

دولت چین ابتدای ماه جاری میلادی یک بازار عمده فروشی پکن را که ویروس جدید کرونا در آن شیوع یافته بود تعطیل کرد. مقامات چین علاوه بر تعطیلی مدارس پکن برخی محله های این شهر را نیز قرنطینه کردند. هر کدام از ساکنان پایتخت چین نیز که قصد خروج از شهر را داشته باشند باید ثابت کنند که نتیجه تست کرونای آنها طی هفت روز اخیر منفی بوده است.

کارکنان بازارهای فروش مواد غذایی، کارکنان شاغل در صنایع غذایی و ساکنان محله هایی که ویروس در آنها شیوع یافته در اولویت تست گیری بودند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تست خانه به خانه کرونا در بمبئی

بازگشت کرونا به چین؛ قرنطینه محلی و تعطیلی مراکز فرهنگی و ورزشی در پکن

کرونا در چین؛ وضعیت هشدارآمیز در پکن در پی شناسایی مبتلایان جدید