حمایت دولت فرانسه از مدیران شرکت‌ها؛ تشکیل دوره‌های روان درمانی

حمایت دولت فرانسه از مدیران شرکت‌ها؛ تشکیل دوره‌های روان درمانی
Copyright AP
Copyright AP
نگارش از نیما قدکپور
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

وزارت اقتصاد و دارائی فرانسه برای حمایت از مدیران شرکت ها دوره های رایگان روان درمانی بدلیل شیوع ویروس کرونا و بروز بحران اقتصادی تشکیل داد.

آگهی

وزارت اقتصاد و دارائی فرانسه در اقدامی کم سابقه برای حمایت از مدیران و مالکان شرکت‌های فرانسوی دوره‌های «روان درمانی رایگان» تشکیل می دهد. روابط عمومی این وزارت خانه می گوید دستور تشکیل این دوره‌ها را شخص وزیر، برونو لومر صادرکرده است.

در بیانیه وزارتخانه می خوانیم که بدلیل «بحران بی‌سابقه اقتصادی و فشارهای شدیدی که به مدیران شرکت‌ها وارد می شود وزارت خانه می خواهد از این مدیران که در این روزها امکان دارد بسیار مضطرب و افسرده باشند، حمایت کند.»

پیش از این وزارت خانه برای نجات شرکت‌های بزرگ فرانسوی از جمله پژو‌سیتروئن و ایرفرانس بودجه‌های میلیارد یورویی اختصاص داده است.

دولت فرانسه به شرکت هواپیمایی «ایر فرانس» هفت میلیارد یورو وام داده است.

برنو لومر، وزیر اقتصاد هفته گذشته اعلام کرد که دولت این کشور تصمیم گرفته است مستقیما سه میلیارد یورو وام در اختیار شرکت «ایر فرانس» بگذارد. به گفته وی دولت فرانسه ضامن اهدای وام بانکی چهار میلیارد یورویی دیگر به «ایر فرانس» نیز خواهد بود.

وزیر اقتصاد فرانسه که پیش از این احتمال «ملی کردن» شرکت هواپیمایی را مطرح کرده بود جمعه شب تاکید کرد که این موضوع فعلا در دستور کار قرار ندارد.

وزارتخانه اقتصاد و دارائی پیش تر با راه اندازی یک خط تلفن از تمام مدیران شرکت‌های خصوصی بحران زده خواسته برای دریافت کمک‌های مالی و مشاوره با این وزارتخانه تماس بگیرند.

با آغاز قرنطینه کامل در فرانسه بخش بزرگی از واحدهای تولیدی کارشان را متوقف کردند. آمارها نشان می دهد تنها ۴۰ درصد از شرکت‌های فرانسوی همچنان بواسطه دورکاری کارکنان فعال هستند و بقیه با مشکلات متعددی در هفته‌های اخیر مواجه شده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کابوس سیب‌زمینی‌کاران و آبجوسازان: با محصولات فاسد شده دوران قرنطینه چه کنیم؟

«نقاب‌ از چهره می‌افتد»؛ انتقاد پزشکان فرانسوی از فروش میلیون‌ها ماسک

نتیجه یک پژوهش علمی: واکسن کووید تأثیری کوتاه مدت بر عادت ماهیانه زنان دارد