یورگن کلاپ: از اینکه پرونده سیتی را در ۳۱ دقیقه بستیم، خوشحالم

یورگن کلاپ: از اینکه پرونده سیتی را در ۳۱ دقیقه بستیم، خوشحالم
نگارش از نیما قدکپور
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

واکنش سرمربیان باشگاه های حاضر در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در نوع خود جالب بود.

آگهی

در آخرین روز از بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در آنفلید با اقتدار منچسترسیتی را سه برصفر درهم کوبید تا این باشگاه شانس زیادی برای صعود به مرحله نیمه پایانی داشته باشد.

یورگن کلاپ، سرمربی آلمانی لیورپول دو نکته مهم در کنفرانس خبری گفت: یک اینکه تهاجمی ترین لیگ برتر انگلستان موفق نشده است در طول بازی حتی یک شوت در چارچوب دروازه لیورپول داشته باشد و دوم اینکه تیمش تنها در ۳۱ دقیقه پرونده شاگردان پپ گواردیولا را بسته است.

گواردیولا هم که دراین فصل باشگاهش روندی رویایی را طی می کند، گفت: «هنوز کار تمام نشده و بازی برگشتی در راه است. تیم من در این فصل نشان داده است که می تواند نتیجه ۳ بر صفر را برگرداند و پیروز از دو بازی بیرون بیاید.»

منچسترسیتی در اوایل فصل لیگ برتر موفق شد لیورپول را ۵ بر۰ شکست دهد.

در دیگر بازی مهم چهارشنبه شب، بارسلونا در خانه موفق شد چهار بر یک رم را از پیش رو بردارد. در این بازی دو گل از چهار گل رمی‌ها، گل به خودی بود.

دی فرانچسکو، سرمربی رمی‌ها یکی از مهم ترین دلایل شکست در نوکمپ را بدشانسی تیمش عنوان کرد و گفت در این بازی داور هم دو پنالتی را به نفع سرخپوشان نگرفته است.

داور این بازی که دانی ماکلی آلمانی بود در برخی از صحنه ها پراشتباه ظاهر شد تا بارسایی که پنج بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است شانس خود برای بازی در مرحله نیمه نهایی را بالا ببرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پیروزی به یادماندنی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با سوپر گل رونالدو

لیگ قهرمانان؛ نیاز سه امتیازی سویا و تلاش یووه برای گرفتن انتقام از کهکشانی‌ها

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود