پیروزی به یادماندنی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با سوپر گل رونالدو

Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo Copyright REUTERS/Alberto Lingria
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

قیچی برگردان رونالدو از ارتفاع ۲ متر و ۳۸ سانتیمتری برای چسباندن گل دوم به تور یوونتوس، یکی از دیدنی‌ترین صحنه‌های این مسابقه بود.

آگهی

در ادامۀ رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، عصر سه شنبه رئال مادرید در دیدار رفت مرحلۀ یک چهارم نهایی مقابل یوونتوس حاضر شد و با سوپر گل رونالدو و کسب نتیجه ۳-صفر توانست فوتبالیستهای یوونتوس را در خانه شکست دهد.

در این بازی، بار دیگر ستارۀ پرتغالی رئالی‌ها با نشاندن دو گل به تور دروازه در دقایق ۳ و ۶۴ خوش درخشید و درنهایت نیز با سه بار باز شدن دروازۀ بوفون، احتمال صعود رئال مادرید به مرحلۀ نیمه نهایی قوت گرفت.

هر دو نیمۀ مسابقه با بازی تهاجمی تیم رئال مادرید آغاز شد و ضربه برگردان رونالدو از ارتفاع ۲ متر و ۳۸ سانتیمتری برای چسباندن گل دوم به تور یووه، یکی از دیدنی‌ترین صحنه‌های این مسابقه بود؛ گلی که شگفتی زین‌الدین زیدان را نیز برانگیخت.

#RONALDO. NEW LEVELS. #cristianoronaldo #realmadrid #championsleague #ucl #cr7

Une publication partagée par Football Crazy (@eplgoalshdi2) le

مربی رئال مادرید پس از این مسابقه گفت: «ما کارهای فوق‌العاده‌ای در این بازی انجام دادیم، از جمله کاری که فقط از کریستیانو برمی‌آید. به همین دلیل است که او از دیگران یک سرو گردن بالاتر است. بسیار خوشحالیم که او را در تیممان داریم.»

گل سوم نیز با همکاری رونالدو توسط مارسلو دا سیلوا در دقیقه ۷۲ به ثمر نشست.

سپاسگزاری رونالدو از هواداران یوونتوس

کریستیانو رونالدو پس از پایان این بازی دربارۀ واکنش طرفداران یوونتوس گفت: «از همه طرفداران یوونتوس تشکر می‌کنم. آنها نسبت به من فوق‌العاده‌ عمل کردند. هرگز در دوران بازی‌ام چنین اتفاقی رخ نداده بود. رفتارشان باور نکردنی بود. خیلی خوشحال هستم. فوق‌العاده‌ بود.»

بنا بر گزارش ایسنا او دربارۀ گل تماشایی خود که به دنبال یک ضربه برگردان حاصل شد نیز گفت: «گل فوق‌العاده‌ای بود. یکی از بهترین گل‌های دوران فعالیت ورزشی‌ام محسوب می‌شد. این گل همیشه در یادها خواهد ماند. به عبارتی بهترین گل من بود. مدت‌ها بود که به دنبال چنین گلزنی بودم. امروز تلاش کردم و به بهترین شکل ممکن به آن رسیدم. خیلی خوشحال و شاد هستم. هم به خاطر خود و هم به خاطر تیم. انتظار چنین گلی را نداشتم. ما توانستیم برابر تیم بزرگی پیروز شویم و سه گل به ثمر برسانیم. شب فوق‌العاده‌ای بود.»

با این پیروزی به یادماندنی، می‌توان بازی برگشت دو تیم را تنها نوعی بازی فرمایشی دانست و فرصتی دیگر برای رونالدو تا احتمالا به فهرست گل‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا بیفزاید. هر چند روی کاغذ هنوز همه چیز برای تورینی ها تمام شده نیست.

بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان؛ نیاز سه امتیازی سویا و تلاش یووه برای گرفتن انتقام از کهکشانی‌ها

پیروزی بایرن مونیخ در مقابل سویا

در این روز بایرن مونیخ نیز در اسپانیا مقابل سویا با نتیجۀ ۲ بر ۱ به پیروزی رسید؛ شکستی که به گفتۀ وینچنزو مونتلا، سرمربی اسپانیایی‌ها نتیجه بدشانسی فوتبالیستهای سویا بود.

پس از گل خسوس ناواس، فوتبالیست سویا در دقیقه ۳۷ به دروازۀ خودی، گل پیروزی در نهایت توسط تیاگو آلکانتارا در دقیقۀ ۶۸ وارد دروازۀ حریف شد و پیروزی بایرنی‌ها را قطعی کرد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لیورپول - رم، تکرار فینال ۸۴ و رویارویی محمد صلاح با همبازی های قدیمی

یورگن کلاپ: از اینکه پرونده سیتی را در ۳۱ دقیقه بستیم، خوشحالم

اعضای فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو را به‌خاطر حرکتی «تحریک‌آمیز» جریمه و محروم کردند