سرنخی تازه از عملیات مسمومیت جاسوس روس

انتقال پوشیده خودرویی که احتمال دارد در آن دختر جاسوس روس مسموم شده باشد
انتقال پوشیده خودرویی که احتمال دارد در آن دختر جاسوس روس مسموم شده باشد Copyright عکس: رویترز
Copyright عکس: رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

خودرویی که احتمال می‌رود دختر جاسوس سابق روس در آن دچار مسمومیت شده شناسایی شد و بررسی‌های پلیس بریتانیا در این خصوص آغاز شد.

آگهی

پلیس بریتانیا یک خودرو را به ظن انتقال دختر جاسوس سابق روسیه از فرودگاه در روز سوم ماه مارس، برای تحقیقات بیشتر به صورت پوشیده به مقر بررسی‌های خود منتقل کرد.

مقامات بریتانیایی ادعا کردند که این خودرو را به منظور بررسی سرنخ‌های بیشتر در ارتباط با مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روسیه به همراه دخترش در بریتانیا متوقف کرده‌اند.

گمانه زنی‌های پیشین رسانه‌ها حاکی از این بود که ممکن است سم از طریق دریچه های هوای خودرو پخش شده باشد. ظن اولیه پلیس بریتانیا نیز این است که این خودرو توسط دوست سرگئی اسکریپال، راس کسیدی برای انتقال دختر او از فرودگاه مورد استفاده قرار گرفته باشد.

بیشتر بخوانید:

پلیس راه بریتانیا از روز دوشنبه مسیر منتهی به محل رخداد حمله یعنی روستای دورینگتون را که در ۱۶ کیلومتری سالسبری قرار دارد، مسدود کرده است.

در حال حاضر چادرهای استقرار پلیس در این محل مستقر شده و متخصصان ارتش و پلیس در حال جستجوی برای کشف سرنخ‌ها هستند. محققان پلیس اسکاتلند اعلام کردند که ممکن است این بررسی‌ها چند ماه طول بکشد، زیرا صدها افسر مبارزه با تروریسم به تجزیه و تحلیل شواهد موجود در این منطقه ادامه خواهند داد.

به کانال تلگرام یورنیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

واکنش رسانه های اروپایی به رسوایی حمله به جاسوس سابق روسیه

پرآوازه ترین جاسوسان جهان چه کسانی هستند؟

چرا نخست‌وزیر پیشین بریتانیا خواستار انحلال سازمان ملل متحد شد؟