پیام تبریک بشار اسد به تیم ملی فوتبال سوریه پس از تساوی مقابل ایران

پیام تبریک بشار اسد به تیم ملی فوتبال سوریه پس از تساوی مقابل ایران
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied
آگهی

تیم ملی فوتبال سوریه روز سه شنبه چهاردهم شهریور در بازی مقابل تیم ایران با کسب تساوی ۲-۲، شانس صعود به جام جهانی را از طریق بازی پلی اف در آسیا کسب کرد.

تیم سوریه در بازی پلی آف رفت و برگشت مقابل استرالیا بازی خواهد کرد و در صورت برتری در این بازیها به مصاف تیم چهارم قاره آمریکا (آمریکا، هندوراس و یا پاناما) خواهد رفت و در صورت موفقیت به جام جهانی راه پیدا می کند.

علاوه بر شادی بازیکنان تیم فوتبال این کشور در ورزشگاه آزادی پس از گل تساوی «عمر السومه» که در لحظات پایانی بازی وارد دروازه ایران شد، مردم این کشور نیز شب گذشته را با جشن و پایکوبی برای شانس دوباره حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سپری کردند.

بشار اسد نیز در پیامی، این موفقیت را به بازیکنان تیم فوتبال کشورش تبریک گفت. رئیس جمهوری سوریه در پیام خود گفت: «با وجود اینکه در سالهای اخیر شرایط سختی را تجربه کردیم با این حال شما پرچم سوریه را برافراشتید و این موفقیت بزرگ را بدست آوردید. این هم نوعی دفاع کردن از سوریه بود. شما هم با فوتبال از کشور خود دفاع می کنید.»

حساب کاربری اینستاگرام منتسب به اسما اسد، همسر رئیس جمهوری سوریه نیز با انتشار عکسی از شادی بازیکنان تیم کشورش در ورزشگاه آزادی نوشت: «ورزشکاران ما پرچم سوریه را در میادین بین المللی در حالی برافراشتند که ما سالهاست که در بحران بسر می بریم. این هم نوعی دفاع از سوریه در برابر تعرض ها محسوب می شود.»

“ما حقّقه الرياضيون من إنجازات رُفع خلالها العلم السوري في المحافل الدولية على الرغم من ظروف الأزمة التي نمر بها منذ سنوات، كان بحد ذاته نوعاً من أنواع الدفاع عن #سورية في مواجهة ما تتعرّض له..” الرئيس #الأسد 2017 ألف مبروك لشباب المنتخب السوري بتأهلهم للملحق..

Une publication partagée par The First Lady Asma al Assad (@asmaalassad) le 5 Sept. 2017 à 10h07 PDT

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

همسر بشار اسد برای تیم ملی فوتبال سوریه در بازی مقابل ایران آرزوی موفقیت کرد

کشته شدن فرمانده ارشد سپاه در حمله هوایی به ساختمانی در کنار سفارت ایران در دمشق

انفجار مرگبار در منطقه تحت کنترل طرفداران ترکیه؛ خودروی بمب‌گذاری شده در بازاری در شمال سوریه ترکید